خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد:

ابلاغ آیین نامه سه دوازدهم، برای اجرای در هفته اول خرداد ماه/ توقف فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سه ماهه اول ۹۲

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۱

سه دوازدهم معلول دیرکرد ارائه بودجه ۹۲ است و بودجه سال ۹۱ با همه ویژگی‌ها در سه ماهه اول ۹۲ اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه سه دوازدهم معلول دیرکرد ارائه بودجه ۹۲ است و بودجه سال ۹۱ با همه ویژگی‌ها در سه ماهه اول ۹۲ اجرایی می‌شود، گفت: آیین نامه‌های اجرایی بودجه درهفته اول خرداد ماه سال ۹۲ ابلاغ می‌شود.
به گزارش ایلنا، اسماعیل جلیلیاظهار داشت: درحالیکه هنوز بودجه کلی به تصویب نرسیده است، چند دوازدهم پاسخی است به مدیریت کشور برای پرداخت‌های امور جاری.
نماینده مردم مسجد سلیمان، افزود: برخی دوستان برداشت می‌کردند که تا پایان اردیبهشت ۹۲ می‌توان لایحه بودجه را تصویب کرد ولی عده‌ای معتقد بودند این بررسی‌ها نیازمند صرف زمانی سه ماهه است و در ‌‌نهایت تصویب سه دوازدهم را ارائه دادند.
به گفته وی، اگر امروز به این جمع بندی می‌رسیدیم که زمان رسیدگی به بودجه بیش از اردیبهشت ماه زمان می‌برد، دو دوازدهم رای می‌آورد اما ابلاغ آیین نامه‌های اجرایی بودجه به هفته اول خرداد رسید.
همچنین هادی قوامی در ادامه این بحث یادآور شد: سال گذشته طرحی دو ماهه بعنوان تنخواه از سوی نمایندگان تصویب شد؛ ولی سه دوازدهم معلول دیرکرد ارائه بودجه ۹۲ است و بودجه سال ۹۱ با همه ویژگی‌ها در سه ماهه اول ۹۲ اجرایی می‌شود.
نماینده مردم اسفراین، تصریح کرد: دولت با پیشنهاد سه دوازدهم موافق است؛ علاوه بر این فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را که برای سال ۹۱ متوقف کرده‌ایم، عدم اجرای این قانون برای سه ماهه نخست سال ۹۲ نیز جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز