خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی:

انقباظی بسته شدن بودجه شرکت‌های دولتی بی‌معنا بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۰

اگر بودجه این شرکت‌ها انقباضی بسته شود، بودجه معنایی نمی‌یابد؛ چراکه شرکت‌های واگذار شده درآمدی از فروش نفت دریافت نمی‌کنند و در کلیت موجب رونق اقتصادی کشور هستند.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی، با بیان اینکه بر اساس اقتصاد مقاومتی بودجه ۹۲، انبساطی است، گفت: انقباظی کردن بودجه شرکت‌های دولتی را در شرایط گذار از دولت به بخش خصوصی بی‌معنا است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا می‌رتاج الدینی، اظهار داشت: اگر بودجه این شرکت‌ها انقباضی بسته شود، بودجه معنایی نمی‌یابد؛ چراکه شرکت‌های واگذار شده درآمدی از فروش نفت دریافت نمی‌کنند و در کلیت موجب رونق اقتصادی کشور هستند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی افزایش بودجه شرکت‌های دولتی را نشانه رشد اقتصادی کشور خواند و تصریح کرد: ۴۰ درصد از این شرکت‌ها واگذار شده است و هرچه اقتصاد آن‌ها تقویب شود، تولید ناخالص کشور افزایش خواهد یافت.
وی افزود: لایحه بودجه ۹۲ در سال دوم برنامه پنجم توسعه تنظیم شده است و طبعا جهت گیری‌ها و احکام برنامه پنجم در این لایحه دیده شده است.
معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی، شعار توسعه و پیشرفت توام با عدالت را مهم‌ترین شاخصه این لایحه دانست و افزود: مقام معظم رهبری این دهه را بعنوان پیشرفت و عدالت معرفی کرده‌اند و لایحه بودجه ۹۲ نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز