خبرگزاری کار ایران

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

یک چهارم بودجه کشور به واسطه مطالبات معوقه بانکی راکد است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۴

وقتی که ما نقدینگی خود را در اختیار افرادی قرار دهیم که دچار بیماری معوقه هستند، یک چهارم بودجه کشور راکد می‌ماند.

یک عضو ستاد مبارزه با مفاصد اقتصادی با تصریح بر اینکه وجه خدمت رسانی در بانک‌ها به وجه سودجویی کشیده شده است، گفت: یک چهارم بودجه کشور به واسطه مطالبات معوقه بانکی راکد است.
عزت الله یوسفیان ملا، ‌عضو کمیسیون تلفیق و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،افزود: افراد بسیاری با دریافت وامهای کلان، ‌اقدام به مصرف وام‌ها در موارد غیر مجاز کرده‌اند و از بازپرداخت آن امتناع می‌ورزند.
وی با اشاره به اینکه کار تحقیق و تفحث در مسائل مالی بانک‌ها از سوی کمیسیون قضائی مجلس صورت می‌گیرد، ‌اظهار کرد: ‌پی گیری موارد تخلف و مجازات مربوطه وظیفه قوه قضائیه است.
نماینده مردم آمل،خاطرنشان کرد: با افزایش سرمایه بانک‌ها، می‌شود توان بانک‌ها را برای ارائه خدمات حمایتی به مردم گسترش داد. یوسفیان ملا، ‌ تصریح کرد: وقتی که ما نقدینگی خود را در اختیار افرادی قرار دهیم که دچار بیماری معوقه هستند، یک چهارم بودجه کشور راکد می‌ماند.
یوسفیان داشت: مشکل ما این است که متاسفانه جوی در بانک‌ها ایجاد شده که بانک را از وجه خدماتی خود به وجه سود آوری کشانده است. بانک‌ها بسان بیمارستان و مدرسه و سایر ارکان خدماتی باید راه حلی برای مشکلات اقتصادی مردم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز