خبرگزاری کار ایران

اختلال کارتخوان ها بزودی برطرف می شود

کد خبر : ۴۱۸۷۴

با اقدامات در دست اجرا ظرفیت پاسخگویی مناسبی در اواخر بهمن و اسفند ماه که اوج خرید و استفاده از کارتخوان های فروشگاهی است،ایجاد خواهد شد.

مدیرکل اداره فناوری های اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی برخی اختلال های مربوط به پرداخت های الکترونیکی در روزهای اخیر را مقطعی اعلام و تصریح کرد: بزودی این مشکلات برطرف و ظرفیت جدید و مناسبی برای استفاده از دستگاههای کارتخوان ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،ناصر حکیمی درباره علت برخی اختلال ها به ویژه در روزهای اخیر هنگام استفاده از دستگاههای کارتخوان و پرداختهای الکترونیکی گفت: اگرچه در ماه های اخیر همواره میزان استفاده ازدستگاههای کارتخوان سیر صعودی داشته اما تجربه نشان داده است روزهای پایانی بهمن و اسفند، خریدها و میزان استفاده از کارتخوانها 40 تا 50 درصد افزایش می یابد و برای اینکه در این مقطع بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم باید تغییراتی در شبکه شتاب ایجاد می کردیم که مشکلات روزهای اخیر نیز از تبعات ان است و بزودی برطرف خواهد شد.

وی افزود: در تغییراتی که برای ارتقای ظرفیت شبکه در دست اجراست، بروز برخی اختلالات و قطع مقطعی اجتناب ناپذیر است
این مقام مسئول در بانک مرکزی تصریح کرد: با اقدامات در دست اجرا ظرفیت پاسخگویی مناسبی در اواخر بهمن و اسفند ماه که اوج خرید و استفاده از کارتخوان های فروشگاهی است،ایجاد خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز