خبرگزاری کار ایران

واكنش بهمنی به شایعات بازنشستگی و حكم انفصال از خدمت؛

نه درخواست بازنشستگی كرده‌ام ونه كار غیر قانونی

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۹۳

اگر قصد بازنشستگی در شرایط فعلی مطرح بود قطعا با این شدت به حضور در جلسات و پیگیری مسائل نمی‌پرداختم/تمام برداشت‌های انجام شده توسط بانک مرکزی از حساب بانک‌ها براساس مصوبه هیات دولت به حساب خزانه واریز شده که تمام مدارک آن موجود است.

رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به حکم یکسال انفصال از خدمت خود توسط دیوان محاسبات کشور گفت: بحث برداشت از حساب بانک‌ها توسط بانک مرکزی کاملا مطابق مصوبه هیات وزیران انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمود بهمنی با بیان اینكه با مصوبه هیات دولت حدود 30 میلیارد ریال به صورت علی الحساب از حساب بانكها برداشت شده است،اظهارداشت: تمام برداشت‌های انجام شده توسط بانک مرکزی از حساب بانک‌ها براساس مصوبه هیات دولت به حساب خزانه واریز شده که تمام مدارک آن موجود است،لذا كار غیر قانونی از سوی بانك مركزی صورت نگرفته است.

بهمنی با  اشاره به حکم انفصال  از خدمت که از سوی دیوان محاسبات کشور برای وی صادر شده،خاطرنشان كرد:این حكم به هیچ عنوان به معنی انفصال از ریاست بانک مرکزی نیست بلکه موضوع تسریع در رسیدگی به تخلفات بانکها مطرح است که مدارک آن در اختیار دیوان محاسبات برای بررسی بیشتر تخلفات بانکهای متخلف گذاشته شد.

ئیس کل بانک مرکزی در واكنش به خبر برخی رسانه ها مبنی بر درخواست بازنشستگی و كنار رفتن از ریاست بانك مركزی،عنوان داشت: حدود 40 سال در حوزه بانكی خدمت كرده ام و طی این سال‌ها چندین بار درخواست بازنشستگی کرده‌ام،كه این موضوع تازه ای نیست.

وی با بیان اینكه در شرایط فعلی درخواست بازنشستگی ارایه نكرده است،تاكید كرد: اگر قصد بازنشستگی در شرایط فعلی مطرح بود قطعا با این شدت به حضور در جلسات و پیگیری مسائل نمی پرداختم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز