خبرگزاری کار ایران

شایعه‌ای دیگر درباره سرنوشت ریاست محمود بهمنی؛

حكم دیوان محاسبات برای بركناری رییس كل بانك مركزی قابل اجراست؟

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۸۴

خبرهای غیر رسمی حكایت از انفصال از خدمت رییس كل بانك مركزی،به دلیل برداشت شبانه بانك مركزی از حساب بانكها در سال گذشته را دارد،این درحالی است كه هنوز نه دیوان محاسبات و نه هیچ منبع رسمی دولتی این خبر را تایید نكرده است.

درحالی كه خبرهای تایید نشده حكایت از بركناری محمود بهمنی از ریاست بانك مركزی با حكم دیوان محاسبات كشور دارد،برخی نمایندگان مجلس اعلام می كنند كه این خبر هنوز قطعی نیست.

به گزارش ایلنا،خبرهای غیر رسمی حكایت از انفصال از خدمت رییس كل بانك مركزی،به دلیل برداشت شبانه بانك مركزی از حساب بانكها در سال گذشته را دارد،این درحالی است كه هنوز نه دیوان محاسبات و نه هیچ منبع رسمی دولتی این خبر را تایید نكرده است.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با خود داری از تأیید و یا تكذیب حكم دیوان محاسبات در خصوص انفصال بهمنی از خدمات دولتی به خبرنگار ایلنا گفت: در صورتی كه این حكم صحت داشته باشد به منزله قطعی آن نیست و در زمان تجدید نظر این حكم اجرایی می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم تصریح كرد: هر حکمی که از سوی دیوان محاسبات اعلام می شود باید ابتدا در دادگاه تجدیدنظر ارائه شود.

وی اظهار داشت: در صورت ابلاغ حکم از سوی دیوان محاسبات این حکم به منزله قطعی بودن انفصال نیست و باید ابتدا در دادگاه تجدیدنظر بررسی شود و سپس نتیجه نهایی آن به اجرا گذاشته شود.

به گفته قادری برداشت شبانه آن هم به صورت غیرقانونی از سوی بانک مرکزی مورد تایید نمایندگان و دیوان محاسبات قرار گرفته است اما این امر به منزله انصراف قطعی بهمنی از خدمات دولتی تا زمان حکم تجدیدنظر نیست.

قادری تصریح کرد: دیوان محاسبات خود دادستانی داشته و می تواند حکم صادر کند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز