خبرگزاری کار ایران

رئیس کل گمرک ایران به ایلنا خبر داد:

صادرات کشور به ۳۲ میلیارد دلار رسید

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۳

در فهرست صادرات کشور، رقم صادرات غیرنفتی ۲۸ درصد رشد داشت و این نشان می‌دهد برغم وجود محدودیت‌ها، صادرات غیرنفتی افزایش یافته است.

رئیس کل گمرک ایران، از رشد ۲۸ درصدی صادرات غیر نفتی کشور در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت، ارزش صادرات قیر کشور با رشد ۵۵ درصدی مواجه شده است.
عباس معمارنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه صادرات کشور در در ۹ ماهه امسال به ۳۲ میلیارد دلار رسید اظهار داشت: در فهرست صادرات کشور، رقم صادرات غیرنفتی ۲۸ درصد رشد داشت و این نشان می‌دهد برغم وجود محدودیت‌ها، صادرات غیرنفتی افزایش یافته است.
رئیس کل گمرک ایران، با اعلام اینکه حجم تجارت خارجی کشور در ۹ ماه امسال به بیش از ۷۳ میلیارد دلار رسید، بیان داشت: ۴۲ میلیارد دلار از این میزان واردات است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش دارد.
معمار‌نژاد بیان داشت: از رشد ۵۵ درصدی ارزش صادرات قیر کشور در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۱. ۶ میلیون تن قیر به ارزش ۸۱۸. ۵ میلیون دلار از کشور صادر شد
وی از ورود بیش از شش میلیون تن انواع نهاده‌های دامی و طیور به کشور در ۸ماهه امسال خبر داد و گفت: مجموع ارزش واردات دانه ذرت دامی، کنجاله سویا و جو در این مدت به بیش از ۲. ۶ میلیارد دلار رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز