خبرگزاری کار ایران

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با ایلنا:

اجرای فاز دوم هدفمندی، سونامی تورم ایجاد می كند

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۱۹

گران کردن محصولات و انرژی به تولید در شرایط فعلی لطمه می‌زند و علت مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی همین بود.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد و گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی، سونامی تورم را به همراه خواهد داشت.

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس نهم، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش یارانه نقدی، حجم نقدینگی را بالا برده و به تورم دامن می‌زند.

به گفته این نماینده مجلس، بر اساس قانون، دولت اجازه ندارد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کند و عملیاتی كردن آن منوط به مصوبه مجلس خواهد بود.

امیر آبادی فراهانی به دلایل مجلس برای عدم اجرای فاز دوم هدفمندی اشاره كرد و گفت: تولید نباید دچار مشکل شود، در شرایطی که تورم زیاد است، برق، آب و گاز نباید گران شود.

وی افزود: گران کردن محصولات و انرژی به تولید در شرایط فعلی لطمه می‌زند و علت مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی همین بود.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: برای این‌که طرح موفقیت‌آمیز باشد باید فاز دوم پس از تغییر دولت و با نظارت دولت جدید انجام شود چرا که اجرای این طرح در ماه‌های پایانی دولت معنایی ندارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز