خبرگزاری کار ایران

واكنش كشتی آرای به اخبار تعیین نرخ طلا و سكه براساس نرخ ارز مبادلاتی:

عرضه و تقاضا باید نرخ را تعیین كند

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۹۳

این قیمت تنها یک سقف تعیین شده برای محاسبه دقیق سکه و طلا برای عدم افزایش بی‌رویه قیمت آن‌ها است/عرضه و تقاضا نرخ سکه و طلا را تعیین خواهد کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و سکه تأکید کرد: عرضه و تقاضا نرخ سکه و طلا را تعیین می‌کند.
محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار ایلنا، تعیین نرخ مبادله‌ای برای سکه و طلا بر اساس محاسبه ارز مبادله‌ای را یک سقف برای داد و ستد در بازار طلا و سکه خواند و گفت: این نرخ یک سقف تعیین شده است که به تمامی صرافان و جواهرفروشان روزانه ابلاغ شده و عرضه و تقاضا تعیین کننده آخرین قیمت بازار خواهد بود.
کشتی آرای، با اشاره به مصوبه تعیین شده از سوی دولت مبنی بر تعیین نرخ سکه وطلا برمبنای ارز مبادله‌ای اظهار داشت: ‌این امر با مشارکت اتحادیه کشوری طلا و سکه صورت گرفته و روزانه این اتحادیه با محاسبه نرخ ارز مبادله‌ای سقف نرخ سکه و طلا را تعیین کرده و به مرکز مبادله‌ای برای ابلاغ روزانه اعلام می‌کنند.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و سکه تاکید کرد: این قیمت تنها یک سقف تعیین شده برای محاسبه دقیق سکه و طلا برای عدم افزایش بی‌رویه قیمت آن‌ها است.
به گفته وی عرضه و تقاضا نرخ سکه و طلا را تعیین خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از امروز براساس مصوبه ویژه دولت نرخ سکه و طلا همانند نرخ ارز مبادله‌ای از سوی مرکز مبادلات به صورت روزانه اعلام می‌شود.
این در حالی است که هنوز بسیاری از جواهر فروشان و صرافان این موضوع را همانند نرخ مبادله‌ای قبول ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز