خبرگزاری کار ایران

رحیمی دانش در گفت‌وگو با ایلنا:

با تحلیل‌های من درآوردی بودجه‌ را غبارآلود نكنید

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۶۶

نباید کارشناسان اقتصادی فضای اقتصادی را با تحلیل های من در آوردی در مورد بودجه 92 غبارآلود کنند.

بیژن رحیمی دانش، کارشناس بودجه، با بیان اینکه بخش نامه دولت در مورد بودجه 92 بخش نامه‌ای جامع و کاملا متناسب با شرایط اقتصادی کشور تهیه و تنظیم شده بود، از اظهارنظر تکراری کارشناسان اقتصادی در مورد بودجه 92 انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کارشناسان اقتصادی درباره بودجه گمانه زنی می کنند که هنوز از سوی دولت این لایحه به مجلس ارائه نشده است.

بیژن رحیمی دانش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت:مادامی که لایحه آن به مجلس نرود قابل تحلیل و تفسیر نیست.

وی تصریح كرد: نباید کارشناسان اقتصادی فضای اقتصادی را با تحلیل های من در آوردی در مورد بودجه 92 غبارآلود کنند.

به گفته این کارشناس بودجه که خود سال ها در امر تهیه و تدوین بودجه 92 در دولت‌های پیشین مشارکت های فعال داشته، بخشنامه بودجه 92 را یکی از بهترین و جامع ترین بخشنامه های چند سال اخیر دولت خواند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید دولت در بخش نامه به افزایش درآمد مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی گفت: لایحه مالیات های مستقیم و همچنین خود مالیات که از سوی دولت به مجلس ارائه شده است یکی از جامع ترین لایحه های ارائه شده در مورد مالیات به مجلس است و باید در این مورد نیز صبر کرد تا این لایحه به قانون تبدیل و نحوه اجرای آن مشخص شود.

رحیمی دانش اضافه کرد:‌ بی شک بودجه 92 با توجه به تحریم های شدید اقتصادی غرب باید به عنوان یک بودجه فوق العاده به تصویب برسد و براساس آن دخل و خرج یک سال کشور مشخص کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز