خبرگزاری کار ایران

پیشی گرفتن نرخ دلار از نرخ مبادله ای؛

دلار به 3 هزار و 180 تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۸

نرخ دلار و سایر ارز های رایج در بازار ارز همچنان روند صعودی خود را طی می كنند/نرخ دلار و یورو امروز یكشنبه سوم دی ماه در مركز مبادلات ارزی با هیچگونه تغیری نسبته به روز گذشته اعلام شد.

نرخ دلار و یورو امروز یكشنبه سودم دی ماه در مركز مبادلات ارزی با هیچگونه تغیری نسبته به روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرخ دلار و یورو در مركز مبادلات ارزی امروز یکشنبه، سوم دی بدون تغییر نسبت به روز گذشته با ثبات همراه بود.

در این مركز، قیمت هر دلار2 هزار و 460 تومان، یورو 3 هزار و 244، روپیه 44، درهم امارات 669، یكصد ین ژاپن2 هزارو 920، لیر تركیه یك هزار و 369، روبل روسیه 79، یوان چین 394 و یك هزار وون كره جنوبی 2 هزار و 300 تومان محاسبه و تعیین شده است.

فرانک سوئیس، 2 هزار و 687 تومان، كرون سوئد 375 تومان و ریال قطر 675 تومان در این مركز به فروش می رود.

این در حالی است كه نرخ دلار و سایر ارز های رایج در بازار ارز همچنان روند صعودی خود را طی می كنند.

كارشناسان پیش بینی می كنند: صحبت از زمینه های توافق و اختلاف ایران و آژانس یكی از اصلی ترین عوامل افزایش بهای انواع ارز در بازار ارز بوده است.

در همین حال، خود داری برخی صرافی ها برای همكاری با مركز مبادلات ارزی برای همگرایی بر سر همسان سازی نرخ ارز از دیگر عوامل افزایش قیمتی دلار در روز های گذشته بوده است.

در بازار ارز، هر دلار 3 هزار و 180 تومان و یورو نیز 4 هزار و 180 تومان معامله می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز