خبرگزاری کار ایران

معاون بانك مركزی در گفت و گو با ایلنا:

رشد 64 درصدی فروش اوراق مشاركت در 3 ماهه اول امسال

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۵۱

در سال گذشته از 17 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق منتشر شده، 15 هزار و 600 میلیارد تومان آن به فروش رسید.

معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته از 17 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق منتشر شده، 15 هزار و 600 میلیارد تومان آن به فروش رسید، از رشد فروش اوراق مشارکت در 3 ماهه نخست امسال قرار داد و گفت: تا کنون در سه ماهه اول سال جاری از کل مبلغ اوراق مشارکت منتشر شده 64 درصد آن به فروش رسیده است.

علی اصغر ابوالحسنی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کل مبلغ اوراق مشارکت منتشر شده در سه ماهه اول سال 91، 22 هزار و 575 میلیارد ریال بوده که از این رقم 14 هزار و 622 میلیارد ریال به فروش رسیده است.

به گفته ابوالحسنی علت افزایش رشد فروش اوراق مشارکت منتشر شده نسبت به سال گذشته را افزایش نرخ سود اصلاح دسته پولی مالی سال 90 ذکر کرد و گفت: این امر باعث شد که فروش اوراق مشارکت با استقبال فراوانی در سطح کشور روبرو شود به نحوی که افزایش جذابیت این اوراق به طور قابل توجهی در فروش اوراق مشارکت پرداخت شده تاثیرگذار بوده است.

معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته پس از اصلاح دسته پولی و افزایش نرخ سود اوراق مشارکت تا 20 درصد، حدود 4 هزار و 200 میلیارد تومان اوراق منتشر شده بلافاصله به فروش رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز