خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

تحویل به موقع بودجه سال آینده معجزه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۸

دولت نسبت به بودجه‌های خودش که سنوات را هزینه می‌کرد زیاد دغدغه نداشت/ اقتصاد مقاومتی بودجه مقاومتی می‌خواهد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس گفت: دولت نسبت به بودجه‌های خودش که سنوات را هزینه می‌کرد زیاد دغدغه نداشت که به موقع بودجه را به مجلس ارائه کند این بودجه که برای دولت بعدی است فکر نمی‌کنم به موقع به مجلس تحویل داده شود. مگر اتفاق خاصی و یا معجزه‌ای در این زمینه ایجاد شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که فکر نمی‌کنم دولت بودجه سال ۹۲ کل کشوررا به موقع به مجلس تقدیم کند، گفت:  اقتصاد مقاومتی، بودجه مقاومتی می‌خواهد و طبیعتا باید سازو کار آن فراهم شود و ما باید بودجه سال ۹۲ را متفاوت‌تر از سال‌های قبل ببندیم.

شجاعی کیاسری در ادامه تصریح کرد: برای اینکه به بودجه اقتصادی دست یابیم باید هزینه‌های پشتیبانی تولید را ضمانت کنیم تا صنعتگران با  اراده و عظم وجزم قطعی مطمئن بتوانند به کار تولیدی خود بپردازند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در خانه ملت در ادامه با بیان این مطلب که نمایندگان در نظردارند وابستگی بودجه به نفت را در سال جاری کاهش دهند اظهار داشت: ما باید  به بودجه‌های غیر نفتی اکتفا کنیم و این موضوع حاصل نمی‌شود مگر اینکه تولیدات داخلی و شرکت‌ها و کارخانجات خود را تقویت کنیم.

وی افزود: ما در بخش‌های کشاورزی و گردشگری ظریفت‌های خوبی داریم و باید آن‌ها را شکوفا کنیم.

شجاعی کیاسری با اشاره به کشور ترکیه که با توجه به نداشتن منابع زیر زمینی و نفت تنها توانسته از ظریفت گردشگری خود بیشترین بهره را ببرد گفت: ما در ایران تنها از ۱۰ درصد ظرفیت گردشگری کشور بهره گرفته‌ایم و باید بهره گیری در این زمینه را درکشور افزایش دهیم.

وی در ادامه در رابطه با تخریب چهره‌های شاخص نظام گفت: هرکسی که در نظام جمهوری اسلامی سمتی، مسئولیت، دغدغه، باور، عشق، ایمان و عقیده‌ای دارد تخریبش خیانت به انقلاب است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: به هر حال دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در کشور وجود دارد و ما نیز در این راستا باید به دید گاه‌های افراد مختلف احترام بگذاریم.اینکه بخواهیم افرادی را که سلیقه سیاسی‌اشان را قبول نداریم تخریب کنیم هم از اخلاق اسلامی و هم از ادب سیاسی دور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز