خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد درگفت وگو با ایلنا:

می‌گویند افزایش قیمت حامل‌های انرژی فعلا لغو شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۳

فعلا می‌گویند، افزایش حامل‌های انرژی لغو شده و حامل‌های انرژی نباید با افزایش قیمت مواجه شوند.البته به اعتقاد بنده هر تصمیمی باید بر اساس همفکری صورت بگیرد.

وزیر اقتصاد، با بیان اینکه دولت در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی تصمیمی ندارد، با اشاره به مصوبه مجلس درباره عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی گفت: فعلا می‌گویند، لغو شده و حامل‌های انرژی نباید با افزایش قیمت مواجه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید شمس الدین حسینی با حضور در غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری مبنی بر اینکه دولت چه تصمیمی برای حامل‌های انرژی گرفته است، اظهار داشت: فعلا می‌گویند، لغو شده و حامل‌های انرژی نباید با افزایش قیمت مواجه شوند.

هر چند که وزیر اقتصاد نامی را به میان نیاورد، اما منظور وی مصوبه اخیر مجلس مبنی بر عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی بوده است که گویا نارضایتی دولت را در برداشته است.

به گزارش ایلنا، براساس مصوبه اخیر مجلس، نمایندگان با طرح اصلاحی در قانون هدفمندی، هر گونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی از سوی دولت را ممنوع کردند.

البته حسینی، با اعلام اینکه دولت تصمیمی برای افزایش حامل‌های انرژی ندارد و بحثی در این زمینه صورت نگرفته است، تأکید کرد: در دولت در ابن زمینه بحثی نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: البته به اعتقاد بنده هر تصمیمی باید بر اساس همفکری صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز