خبرگزاری کار ایران

دبیرستاد هدفمندی یارانه‌ها:

بنزین گران نمی‌شود/یک ریال هم کمبود منابع مالی برای یارانه‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۵

كسری 12 هزار میلیارد تومانی صحت ندارد و این ناشی از اشتباهات محاسباتی كارشناسان است.تابه حال یك ریال هم كمبود منابع نداشته‌ایم.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها شایعه كسری 12 هزار میلیارد تومانی منابع یارانه نقدی را تكذیب كرد و گفت: قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا فرزین در حاشیه انعقاد قرارداد مالی بین وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی در پاسخ به ایلنا اظهار داشت: هیچ كار كارشناسی در خصوص اینكه قیمت بنزین و یا فراورده های آن و همچنین عامل های انرژی با افزایش مواجه شود در دستور كار ستاد هدفمندی نیست و لذا دولت برنامه ای برای افزایش قیمت این گونه محصولات ندارد.

فرزین در پاسخ به سوال دوم ایلنا مبنی بر كسری منابع برای پرداخت یارانه نقدی بیان داشت: پرداخت یارانه نقدی همچنان ادامه خواهد داشت و هر گونه اظهارنظر در خصوص كسری بودجه پرداخت یارانه نقدی غیر واقعی است.

وی تصریح كرد: كسری 12 هزار میلیارد تومانی صحت ندارد و این ناشی از اشتباهات محاسباتی كارشناسان است. تابه حال یك ریال هم كمبود نداشته ایم.

وی همچنین از عدم ارائه تسهیلات ریالی در سال جاری از سوی صندوق خبر داد.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی افزایش قیمت گروه كالایی یك و دو را در صورت افزایش نرخ ارز مرجع منتفی ندانست اما در عین حال گفت: هنوز در این زمینه به اجماع نرسیده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز