خبرگزاری کار ایران

مدیر كل روابط عمومی بیمه مركزی:

طرح "سنجش رضایت مشتریان" تعامل شركای اقتصادی صنعت بیمه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۹

نقش آفرینی و اثرگذاری بیمه گذاران به عنوان یكی از شركای اقتصادی، در تحولات صنعت بیمه،ضرورتی انكارناپذیر است و به همین خاطر "طرح سنجش رضایت مشتریان از شركت های بیمه" راه اندازی شده است.

نقش آفرینی و اثرگذاری بیمه گذاران به عنوان یكی از شركای اقتصادی، در تحولات صنعت بیمه،ضرورتی انكارناپذیر است و به همین خاطر "طرح سنجش رضایت مشتریان از شركت های بیمه" راه اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد تائبی ضمن اعلام این مطلب افزود: طرح "سنجش رضایت مشتریان شركت های بیمه" توسط پژوهشكده بیمه و در راستای تقویت مشاركت و افزایش سطح تعامل مردم و صنعت بیمه به مرحله اجرا در آمده است.

وی از توزیع قریب به بیست هزار پرسشنامه "رضایت سنجی" در سطح استان ها خبر داد و افزود: برای دریافت نظرات بیمه گذاران از روش های تماس تلفنی مستقیم و نظرسنجی الكترونیكی از طریق وبگاه های پژوهشكده بیمه و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران استفاده می كنیم.

مدیركل روابط عمومی بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این نكته كه تمامی شركت های بیمه ای كشور در معرض این نظرسنجی قرار دارند، تصریح كرد: شركت گسترده شهروندان بیمه گذار در این طرح، دستاوردهای مثبت بسیاری را در پی خواهد داشت و به رقابتی تر شدن فضای صنعت بیمه برای خدمات رسانی به مردم منتهی خواهد شد.

شایان ذكر است نظر سنجی یاد شده در بخش خدمات الکترونیک سایت بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.centinsur.ir/‏ قابل دسترسی است و بیمه گذاران تا ۱۰ آبان سال جاری فرصت دارند در این طرح شركت كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز