خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس خبر داد:

تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۷

در جلسه‌ای که بین نوبخت معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس جمهور و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس، از تداوم پرداخت عیدانه در سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ خبرداد و گفت: در جلسه‌ای که بین نوبخت معاون مدیریت و نظارت راهبردی رئیس جمهور و کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت مقرر شد که عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت شود.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه عیدانه سال گذشته بار مالی هزینه‌ای بسیار زیادی بر دوش دولت گذاشته است اما به دلیل خالی بودن سبد هزینه‌ای خانوار‌ها و تورم گسترده‌ای که به وجود آمده است و تا پایان امسال کماکان تورم موجود وجود دارد عیدانه سال ۹۳ به میزان سال ۹۲ پرداخت می‌شود.

نماینده مردم بجنورد استان خراسان شمالی همچنین از ادامه مذاکرات کمیسیون برنامه و بودجه و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای توافق نهایی برسر مجوزهای لازم و اصلاح بودجه ۹۲ خبر داد و گفت: سه شنبه نوبخت در کمیسیون برنامه و بودجه حضور خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز