خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات دولت مقرر شد؛

کمک به آزادی ۱۰ هزار زندانی دارای محکومیت مالی غیر کلاهبرداری

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۱

احمدی‌نژاد در جلسه هیأت وزیران همچنین به وزیر دادگستری تأکید کرد که به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بدهکاران زندانی تا پایان سال آزاد شده و در کنار خانواده خود باشند.

ایلنا: در جلسه هیات وزیران با توجه به کمک‌های خیرین برای آزادی بدهکاران زندانی غیرکلاهبرداری مقرر گردید که به منظور آزادی ۱۰ هزار زندانی دارای محکومیت مالی که در زندان بسر می‌برند، به ستاد دیه کمک‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران همچنین به وزیر دادگستری تأکید کرد که به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بدهکاران زندانی تا پایان سال آزاد شده و در کنار خانواده خود باشند.

رییس‌جمهور همچنین از اقدامات خیرینی که در زمینه آزادی زندانیان دارای محکومیت مالی فعالیت می‌کنند، تجلیل کرد.

اعضای هیأت دولت نیز در این جلسه یک روز از حقوق خود را برای آزادی زندانیان واجد شرایط اختصاص دادند.

اهم مصوبات جلسه هیأت دولت بدین شرح است:

- تعیین تکلیف مبالغ سود سهام عدالت سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶: با توجه به عدم دریافت سود سهام طرح مذکور توسط برخی از مشمولان، به دلیل عدم مراجعه به بانک‌های عامل، مصوب گردید تا سازمان خصوصی‌سازی برای آخرین بار نسبت به فراخوان جهت دعوت از مشمولین طرح یاد شده در روزنامه‌های کثیرالانتشار اقدام نمایند.

- اعطای نشان دولتی به آقایان اسکندر مؤمنی رییس محترم راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شهریار افندی‌زاده معاون وزیر و رییس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای به جهت تلاش‌های آن‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای

- لایحه موافقتنامه همکاری امنیتی و انتظامی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به منظور پیشگیری، شناسایی و مبارزه با کشف جرایم از جمله جرایم ارتکابی توسط گروه‌های جنایتکار سازمان یافته.

- لایحه موافقتنامه دوجانبه همکاری‌های فرهنگی، علمی و آموزشی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اوگاندا به منظور گسترش روابط موجود و توسعه همکاری‌های فرهنگی، علمی و آموزشی.

- یادداشت تفاهم بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی رازی و کاپی‌کوی.

- انتخاب آقای حبیب‌الله دمیاد به عنوان استاندار کرمانشاه، هیأت دولت همچنین از زحمات استاندار قبلی آن استان در دوره تصدی این مسولیت، قدردانی نمود.

- اختصاص اعتبار لازم به منظور آزادی زندانیان ناشی از سوانح رانندگی: بدین منظور مصوب شد، برای آزاد کردن زندانیانی که در رابطه با حوادث رانندگی محکوم به پرداخت دیه شده و در زندان بسر می‌برند، از محل منابع صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، اعتبار لازم تأمین و اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز