خبرگزاری کار ایران

نماینده فلسطین در کنفرانس وحدت اسلامی:

وحدت؛ تنها راه آزادی فلسطین خواهد بود

کد خبر : ۴۱۷۲۲

نماینده فلسطین در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی تاکید کرد: راه اشغال بیت المقدس تفرقه بود اما اگر می‌خواهیم فلسطین آزاد شود باید بدانیم که تنها راه آن وحدت است.

ایلنا: فاتنه عبدالرحیم یونس از فعالان اجتماعی فلسطین در بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، با تاکید بر اینکه باید برگزاری این کنفرانس‌ها برای گسترش فرهنگ وحدت استفاده کنیم، گفت: از این اجلاس‌ها می‌توان برای پیشرفت سیاست و اقتصاد کشورهای اسلامی نیز بهره برد و از این طریق در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، وی افزود: دشمنان مقاومت تلاش می‌کنند تا به تفرقه‌ها دامن زده و آن را تعمیق کند. برنامه آن‌ها این است که ملت مسلمان را خوار و ذلیل جلوه دهد در این میان جمهوری اسلامی در پشتیبانی فلسطین و مقاومت نقش اساسی را ایفا کرده است.
نماینده فلسطین در کنفرانس وحدت اسلامی همچنین تصریح کرد: این کنفرانس همزمان با هفته وحدت برگزار شده است که بگوید محور اصلی مقاومت پایبندی به ارزش پیامبر اسلام است اگرچه اشغالگران فلسطین تلاش می‌کنند ما را از مسیر اصلی خود دور کند اما ما باید با پیروزی از مقاومت در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز