خبرگزاری کار ایران

كارمند ربوده شده سفارت ایران در سوریه آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۵

فرد آزاد شده «مجید عادلی» نام دارد و کارمند رایزنی فرهنگی سفارت ایران در دمشق بوده که چندی پیش در «حی المشتل» در منطقه سیده زینب (ع) ربوده شده بود و طی عملیات اخیر ارتش سوریه در منطقه «ریف» دمشق از اسارت تروریست‌های مسلح آزاد شد.

كارمند ربوده شده سفارت ایران در سوریه آزاد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شبكه خبری العالم، فرد آزاد شده «مجید عادلی» نام دارد و کارمند رایزنی فرهنگی سفارت ایران در دمشق بوده که چندی پیش در «حی المشتل» در منطقه سیده زینب (ع) ربوده شده بود و طی عملیات اخیر ارتش سوریه در منطقه «ریف» دمشق از اسارت تروریست‌های مسلح آزاد شد.

گروه‌های مسلح حاضر در سوریه که با کمک‌های مالی و تسلیحاتی برخی رژیم‌های منطقه و به دستور غرب از حدود دو سال پیش در صدد ناآرام کردن اوضاع سوریه و ایجاد بحران در این کشور هستند، در سلسله اقدام‌های غیر انسانی خود، علاوه بر کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن عمومی و منازل، به ربودن اتباع کشورهای خارجی مقیم سوریه (به ویژه اتباع جمهوری اسلامی به عنوان نخستین حامی روند مقاومت در منطقه) روی آوردند تا از آن به عنوان اهرم فشاری علیه دولت سوریه و حامیان آن استفاده کنند.

در همین راستا، مرداد ماه گذشته نیز شاهد ربوده شدن 48 زائر ایرانی بودیم که در جریان سفر زیارتی به سوریه، توسط گروه‌های تروریستی ربوده شدند و همچنان در اسارت آنها به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز