خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در لبنان:

ایستادگی كامل در كنار مقاومت ضد صهیونیستی موضع ثابت ایران است

کد خبر : ۱۰۰۳۵۵

سفیر كشورمان هدف از سیاست‌های آمریكا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن در حمایت از اقدامات نفرت‌انگیز و ضد انسانی گروه‌های تكفیری و ایجاد فتنه مذهبی در منطقه را صیانت از امنیت رژیم صهیونیستی برشمرد.

غضنفر ركن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان طی دیدار با جان عبید وزیر خارجه اسبق لبنان،‌ آخرین تحولات جاری در لبنان و منطقه را با وی مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایلنا، سفیر كشورمان هدف از سیاست‌های آمریكا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن در حمایت از اقدامات نفرت‌انگیز و ضد انسانی گروه‌های تكفیری و ایجاد فتنه مذهبی در منطقه را صیانت از امنیت رژیم صهیونیستی برشمرد.

ركن‌آبادی با اشاره به مواضع ثابت و استوار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ایستادگی كامل در كنار مقاومت ضد صهیونیستی، بر ضرورت هشیاری هرچه بیشتر رهبران سیاسی و ملتهای منطقه بمنظور شكست نهایی تلاش‌های مذبوحانه كسانی كه جان و امنیت مردم را قربانی نقشه‌های شوم تروریستی خود می‌كنند، تأكید ورزید.

وزیر خارجه اسبق لبنان نیز با بیان اینكه افراط‌گری‌ها و جنایات گروه‌های مسلح تكفیری با هدف تشویش چهره نورانی اسلام و ادیان آسمانی و ایجاد فتنه مذهبی بین مذاهب مختلف طراحی شده، اهمیت بیش از پیش حكمت و درایت برای درك و خنثی ساختن برنامه‌های استكبار و حامیان رژیم صهیونیستی را موردتأكید قرار داد.

این سیاستمدار برجسته لبنانی همچنین حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را حاصل درایت و حكمت مقام معظم رهبری توصیف كرد و برای دولت حسن روحانی آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز