خبرگزاری کار ایران

عزیزی؛ نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش:

سلطانی فر بر حوزه جوانان اشراف دارد

کد خبر : ۹۷۰۰۹

کاهش تصدی‌گری دولت بر ورزش، پیشگیری از آسیب‌های روحی جوانان و استفاده از نیروهای کارآمد براساس اصول اعتقاد، عزت، حکمت و مصلحت کشور باید مدنظر وزیر این وزارتخانه قرار گیرد.

ایلنا: در روز چهارم بررسی وزرای پیشنهادی، عزیزی(نماینده شیروان) در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: آنچه مورد مطالبه در این وزارتخانه است نیاز به تقویت، آموزش و انگیزش و شناسایی استعداد، نخبگان، تأمین و ارتقای نشاط و همچنین به وجود آوردن فضایی سالم و تقویت ورزش بانوان و ورزش همگانی است.

وی افزود: کاهش تصدی‌گری دولت بر ورزش، پیشگیری از آسیب‌های روحی جوانان و استفاده از نیروهای کارآمد براساس اصول اعتقاد، عزت، حکمت و مصلحت کشور باید مدنظر وزیر این وزارتخانه قرار گیرد.

وی درخصوص برنامه ارائه شده سلطانی فر گفت: در برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت ایشان افقی ترسیم شده است که همسو با برنامه‌های پنجم توسعه و سند چشم‌انداز است و همچنین این وزیر پیشنهادی به ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان و در حوزه جوانان تلاش برای تحکیم خانواده و ازدواج به‌هنگام توجه ویژه‌ای دارد.

عزیزی ادامه داد: این سؤال پیش می‌آید که باتوجه به چالش‌های موجود و برنامه ارائه شده؛ ایشان توان پیاده‌سازی برنامه‌های خود را دارد. گفتنی است بنده با کنکاش‌هایی که در سوابق و صحبت‌هایی که با همکارهای ایشان داشتم، به نتیجه توانایی سلطانی فر رسیده‌ام که امروز در مقام موافق ایشان حاضر به صحبت شده‌ام.

این نماینده موافق افزود: برای نخستین بار است که کسی با سابقه مدیریت کلان برای وزارت در این حوزه برگزیده می‌شود که همچنین دارای شناخت عمیق از مسائل ورزش و اشراف بر حوزه جوانان دارد.

وی تصریح کرد: سلطانی فر در هر دو حوزه ورزش و جوانان اشراف کامل دارد و بنده از دکتر روحانی به دلیل این انتخاب صحیح تشکر ویژه دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز