خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور؛ نماینده مخالف وزیر امور اقتصاد و دارایی:

شما در وضیعت بحرانی اقتصاد شریك هستید

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۶۲

درمورد بازار سرمایه، صندوق‌های قرض‌الحسنه و نظارت بر آنها چه خواهید کرد؟ مشکل بسیاری از تولیدکننده‌ها؛ بورس کالاست برای اصلاح این وضع چه می‌کنید؟ برنامه عملی برای ادامه اجرای هدفمندی یارانه دارید؟ آیا هزار تومان می‌دهید و شبانه از جیب مردم برداشت خواهد شد؟

ایلنا: نماینده مردم ارومیه، علی طیب نیا(وزیر پیشنهادی وزارت امور اقتصاد و دارایی) را شریك وضعیت بحرانی اقتصاد موجود در كشور دانست.

نادر قاضی پور(نماینده مردم ارومیه) در جلسه عصر بررسی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: شما در سه دوره از كشور، سازندگی اصلاحات و دولت آقای احمدی‌نژاد فعالیت داشته‌اید و این بدین معناست كه شما با همه جناح‌ها آشنایی دارید لذا می‌توان گفت در وضع بحرانی اقتصادی موجود شریک هستید.

وی ادامه داد: آیا تصمیم‌های اقتصادی شما که در تمام دولت‌ها نقش داشته‌اید از سازمان مدیریت تا کمیسیون اقتصادی دولت و حساب ذخیره ارزی و شورای پول و اعتبار، در کاهش ارزش پول ملی سهم نداشته است؟ البته شما و برخی همکاران ما هم در این وضع سهم داشته‌اید.

قاضی پور اضافه كرد: مشکلات اقتصادی ما صرفا اقتصادی نیست و مربوط به بحران‌های موجود ازجمله تحریم و... است ولی شما قول داده‌اید كه در كوتاه‌ترین مدت فشار تورم را كاهش دهید، آیا شما با سایر وزرای مربوطه هماهنگ کرده‌اید که اینگونه از کاهش نرخ تورم سخن می‌رانید؟ درمورد بازار سرمایه، صندوق‌های قرض‌الحسنه و نظارت بر آنها چه خواهید کرد؟ مشکل بسیاری از تولیدکننده‌ها؛ بورس کالاست برای اصلاح این وضع چه می‌کنید؟

مخالف وزیر پیشنهادی اموراقتصادی و دارایی ادامه داد: خصوصی‌سازی را چگونه ادامه می‌دهید؟ برنامه عملی برای ادامه اجرای هدفمندی یارانه دارید؟ آیا هزار تومان می‌دهید و شبانه از جیب مردم برداشت خواهد شد؟

قاضی پور افزود: سیاست‌های پولی کشور را چه کسی تنظیم خواهد کرد؟ درمورد حفظ ارزش پول ملی گزارشی ارائه ندارید؟ شما فرمانده اقتصادی هستید یا کسی شما را اداره خواهد کرد؟

وی ادامه داد: صندوق توسعه ملی را چگونه اداره خواهید کرد؟ مناطق محروم و مردم مستضعف را چگونه حمایت خواهید کرد؟

مخالف وزیر پیشنهادی اموراقتصادی و دارایی پرسید: آیا شورای گفتگو را راه‌اندازی خواهید کرد؟ درمورد عدالت مالیاتی چه برنامه‌ای دارید؟ در مورد سهام عدالت چه خواهید کرد؟

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز