خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با ایلنا:

امید است تمام کابینه رای اعتماد بیاورد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۶

این امید وجود دارد که در روزهای آینده با رایزنی‌های گسترده تمامی کابینه رای اعتماد خود را از مجلس دریافت کنند.

ایلنا: مقتدایی(عضو کمیسیون آموزش) گفت: استدلال‌های استنتاجی و همچنین برنامه‌های افراد مهمترین معیارهای بررسی صلاحیت وزرای پشنهادی رئیس جمهور است.

مقتدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون که بررسی صلاحیت نامزدهای تصدی وزارتخانه‌های کابینه از سوی مجلس آغاز شده است؛ نمایندگان موافق و مخالف با استدلال علمی و کاربردی منطبق با استدلال‌های استنتاجی توانسته‌اند بررسی‌ها را با شفافیت انجام دهند.

به گفته وی، سطح علمی نمایندگان مجلس بسیار بالاست و همین امر باعث شده تا مذاکرات قابلیت علمی به خود گیرد و کاربردی شود. لذا انتظار می‌رود که بررسی‌ها با همین روش ادامه یابد و باعث افزایش تعامل مثبت بین مجلس و دولت شود.

وی با اعلام اینکه بطور قطعی 95 درصد از کابینه فعلی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، بیان داشت: البته این امید وجود دارد که در روزهای آینده با رایزنی‌های گسترده تمامی کابینه رای اعتماد خود را از مجلس دریافت کنند.

مقتدایی درخصوص تنش‌هایی که روز گذشته در مجلس به وجود آمد؛ عنوان کرد: این یک امر طبیعی است که در هر پارلمانی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز