خبرگزاری کار ایران

آذین به ایلنا خبرداد:

شکایت نمایندگان از رئیس جمهور در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است

asdasd

هنوز مشخص نشده که رئیس جمهور چه زمانی باید به کمیسیون بیاید و پاسخگوی تخلفات خود باشد.

عضو كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مواردی از تخلف رئیس جمهور از قانون در کمیسیون اصل 90 مطرح شده که قرار است با حضور رئیس جمهور این موارد بررسی شود.
 
حسین آذین در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شکایت برخی از نمایندگان از تخلفات رئیس جمهور به کمیسیون اصل 90 گفت: شکایت نمایندگان از رئیس جمهور در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است.

وی افزود: مواردی از تخلف از قانون در مورد رئیس جمهور در کمیسیون اصل 90 مطرح شده که قرار است با حضور رئیس جمهور این موارد بررسی شود.

رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل 90 در رابطه با زمان حضور رئیس جمهور در اصل 90 نیز گفت: هنوز مشخص نشده که رئیس جمهور چه زمانی را می خواهد به کمیسیون بیاید و پاسخگو تخلفات خود باشد.

نماینده رفسنجان و انار در خانه ملت گفت: بررسی شورای نظارت بر رفتار نمایندگان و انجام فرمایشات رهبری در امور مختلف از دیگر مواردی است که اعضای کمیسیون در حال بررسی این موارد هستند.

عضو کمیسیون اصل 90 تنظیم و مرتب كردن تیترهای شکایت شده از سازمان ها و نهادها و دستگاه های دولتی در راستای  رسیدگی هرچه بهتر كمیسیون در کمیته های 5 گانه  را از دیگر برنامه های کمیسیون اصل 90 برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز