خبرگزاری کار ایران

فولادگر در گفت وگو با ایلنا:

حمایت احمدی‌نژاد از مشایی نشان داد كه مجری انتخابات بی‌طرف نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۵

مرخصی گرفتن احمدی‌نژاد برای همراهی با مشایی عذر بدتر از گناه بود/سخنرانی احمدی نژاد به نفع مشایی نقض بی طرفی دولت در انتخابات است چرا که احمدی نژاد مجری انتخابات است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور احمدی نژاد در وزارت کشور و سخنرانی وی به نفع مشایی نقض بی طرفی دولت است و مرخصی باعث نخواهد شد که احمدی نژاد از ریاست جمهوری خارج شود بلکه وی همچنان رئیس جمهور این کشور است.

حمید رضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با حضور احمدی نژاد به همراه مشایی در روز گذشته در وزارت کشور گفت: سخنرانی احمدی نژاد به نفع مشایی نقض بی طرفی دولت در انتخابات است چرا که احمدی نژاد مجری انتخابات است.

وی افزود: مرخصی گرفتن رئیس جمهور باعث نمی شود که وی سمت رئیس جمهوری اش  مطرح نباشد بلکه حتی با مرخصی وی همچنان رئیس جمهور است؛ احمدی نژاد شاید در روزی که مرخصی گرفته است شاغل نباشد اما به عنوان رئیس جمهور در کشور مطرح است.

وی افزود: همراهی احمدی‌نژاد با مشایی و مرخصی گرفتن وی، عذر بدتر از گناه رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که رئیس جمهور که مجری برگزاری انتخابات است باید بی طرفی کامل را رعایت کند گفت‌: اگر کاندیدای دولت می خواهد در عرصه انتخابات حضور پیدا کند می تواند همچون دیگر کاندیداها حزب و ستاد با مجوز تشکیل دهد و نمی تواند از امکانات دولتی برای حضور در انتخابات استفاده کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً شورای نگهبان این موضوع را در تایید و رد صلاحیت لحاظ خواهد کرد.

فولادگر همچنین در رابطه با وضعیت ائتلاف های اصولگرایان گفت: این که می گویند ائتلافات میان اصولگرایان شکست خورده است را قبول ندارم؛ بلکه  این را می دانم که ائتلاف 1+2 می توانست با استفاده از روش های نوین بهتر از این شکل وارد عرصه انتخابات شود؛  همچون ائتلاف 5 نفره که توانست بر سر یک کاندیدا به اجماع برسد.

نماینده اصفهان بیان داشت: در ائتلاف 1+2 قول و قرارها بر این بود که سه کاندیدا بعد از ثبت نامه به یک کاندیدای واحد برسند اما نمی دانم که درون این گروه چه اتفاقی افتاده است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: من معتقدم که اصولگرایان باید به وحدت برسند وگرنه در مقابل جریان اصلاح طلب قطعاً شکست را پذیرا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز