خبرگزاری کار ایران

حقیقت پور در گفت و گو با ایلنا:

احمدی نژاد در سفرهای استانی به دنبال فضا سازی های انتخاباتی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۲

پس از مشخص شدن وضعیت و رسیدگی پرونده،دیپلمات عربستان را براساس قوانین بین الملل عنصر نامطلوب معرفی و از كشور خارج خواهیم كرد/ من از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم كه حرفی را كه در خوزستان مطرح كرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را "بالا بزند".

عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: احمدی نژاد در این زمان تنها فضا سازی می كند و ایشان یك بلندگو میكروفن در اختیارش قرار گرفته و با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذهان عمومی مردم را تشویش كند.

منصور حقیقت پوردر گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با وضعیت دیپلمات عربستانی در ایران كه مرتکب قتل شده است گفت:اعضای كمیسیون امنیت ملی از دستگاه قضا این بود كه این دیپلمات را ممنوع و خروج كند تا مقامات مسوول به وضعیت وی رسیدگی كنند.

وی در ادامه افزود: پس از مشخص شدن وضعیت و رسیدگی پرونده، این دیپلمات را براساس قوانین بین الملل عنصر نامطلوب معرفی و از كشور خارج خواهیم كرد.

عضو هیات رئیسه كمیسسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:دیپلمات عربستانی باید در كشور به سزای عمل خود نیز برسد.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان كرد:من از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم كه حرفی را كه در خوزستان مطرح كرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را بالا بزند تا همگان واقف به این امر شوند كه ایشان چه پرونده هایی را در اختیار دارند. ما در مجلس یكبار بالا زدن و نشان دادن پرونده برادر لاریجانی را مشاهده كرده ایم.

وی افزود:احمدی نژاد در این زمان تنها فضا سازی می كند و ایشان یك بلندگو میكروفن در اختیارش قرار گرفته و با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذاهان عمومی مردم را تشویش كند و اگر رئیس جمهور اطلاعاتی مبنی بر خیانت و رانت خواری خود ایشان اگر این را مطرح و بیان نكند ظلم بزرگی در حق ملت كرده است.
حقیقت پور در ادامه بیان كرد:دادستان مدعی العوم است كه با رفتارهای احمدی نژاد برخورد كند و به جرم ایشان رسیدگی كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز