خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌و گو با ایلنا:

تغییر استانداران در راستای انتخابات غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۱

وزارت کشور مسوول برخورد با تخلف کاندیداها است/اگر کاندیداها برای انجام تبلیغات ریاست جمهوری به استان ها و شهرستان‌های کشور حرکت می کنند خلاف اصول قانون اساسی است.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر دولت در راستای برگزاری انتخابات درصدد تغییر استاندار‌ها و فرمانداران استان‌ها و شهرستان‌ها می‌باشد انجام این امر از سوی دولت غیر قانونی و مطرود است.

محمد رضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با سفر برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به شهرستانهای و استانهای کشور در قبل از زمان آغاز تبلیغات گفت: اگر کاندیدا‌ها برای انجام تبلیغات ریاست جمهوری به استان‌ها و شهرستان‌های کشور حرکت می‌کنند خلاف اصول قانون اساسی است. ولی به لحاظ شخصیت حقیقی و حقوقی که دارند و با این عنوان به استان‌ها سفر می‌کنند و آنجا هم صحبت‌هایی نیز در راستای مسائل کلان کشور مطرح می‌شود این اشکالی ندارد.

وی در ادامه افزود: وزارت کشور مسوول برخورد و بررسی این موضوعات است و وزارت کشور باید این مساله را مد نظر بگیرد که اگر فردی از حیطه کاری و شخصیت حقیقی و حقوقی پای خود را فرا‌تر گذاشته باید با این افراد برخورد قانونی انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: شورای نگهبان اگر‌‌ همان دیدی که نسبت به کاندیداهای مجلس دارد در رابطه با کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری داشته باشد باید به تخلفات نامزد‌ها توجه داشته باشد اما اگر بخواهد اغماض کند حرف دیگری به میان می‌آید.

نماینده مردم یزد در خانه ملت تصریح کرد: در راستای تغییر استاندار‌ها و فرمانداران شهزستان‌ها ما نمی‌توانیم نظر خود را بیان کنیم چراکه دولت مکلف است تا زمانی که اجرای امور را در دست دارد با مسوولی که از عملکرد وظایف خود سرپیچی می‌کند برخورد نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر دولت در راستای برگزاری انتخابات در صدد تغییر استاندار‌ها و فرمانداران استان‌ها و شهرستان‌ها می‌باشد انجام این امر از سوی دولت غیر قانونی و مطرود است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز