خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد:

با خاطیان جمع آوری امضا در راستای ابقا مرتضوی برخورد می‌شود

asdasd

دانشمندان و فرهیختگان کشور نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط همواره سربلند بیرون می‌آیند/ افق آینده پدافند غیر عامل از سوی نخبگان و فرهیختگان نظامی مشخص شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دستور پیگیری نامه نمایندگان را داده و در اسرع وقت با خاطیان در صورتی که نامه با واقیعت تفاوت داشته باشد برخورد می‌شود.


سید حسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه راه اندازی اینترانت ملی در کشور گفت: اقدامات کار‌شناسی خوب و مناسبی در زمینه راه اندازی اینترانت ملی از چندین سال قبل صورت گرفته در سطح بسیار عالی وخوبی انجام شده است.


وی افزود: ممکن است که در آغاز انجام هر کاری با مشکلات عدیده مواجه شویم اما دانشمندان و فرهیختگان کشور نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط می‌توانند همواره سربلند بیرون آیند و در این زمینه نیز بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که ایران درعلوم سایبری حرف برای گفتن دارد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه ایران امروزه با برخی از کشور‌های جهان در جنگ سایبری بسر می‌برد و در زمینه الکترونیک با ایران مقابله می‌شود، امکان دارد از سوی این کشور‌ها با اخلال‌ها و اقدامات خرابکارنه‌ای در راه اندازی اینترانت ملی مواجه شویم.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه اندازی اینترانت ملی پروژه قوی و مناسبی است که از سوی مسئولان و نخبگان در کشور اجرایی خواهد شد.


نقوی حسینی در رابطه با طرح پدافند هوایی نیز گفت: طرح پدافند هوایی را سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و توضیح کامل برنامه‌ها و اقدامات این طرح را مطرح کرده است.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که افق آینده پدافند غیر عامل از سوی نخبگان و فرهیختگان نظامی مشخص شده است گفت: توضیحات سرادر جلالی نشان دهنده این است که پدافند غیر عامل کشور دارد جایگاه خود را در ساختار زیر بنایی و حفاظت از مراکز مهم و اساسی کشور پیدا می‌کند.


نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که از امضا کنندگان نامه تقدیر از ابقا مرتضوی نبوده است، گفت: درشان مجلس شورای این نیست که در زمینه ابقا و تشویق مدیر اجرایی امضا جمع کنند و نمایندگان پای این نامه را امضا کنند.


وی افزود: مجلس ناظر بر اجرای قوانین مصوب شده از سوی نمایندگان است و دستگاه دولتی برای خود سیستم‌های تشویقی خاصی دارند و تشویق‌ها باید از سیستم خود انجام شود نه اینکه نمایندگان با جمع آوری نامه از ابقا فردی در یک سیستم بخواهند از مسئولی تشکر و قدردانی کنند.


نقوی در ادامه خاطر نشان کرد: لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه دستور پیگیری‌هایی داده است که اگر متن نامه با آنچه که بیان شده متفاوت باشد و افرادی که در این زمینه خطایی انجام داده‌اند خطای آن‌ها دنبال و برخورد شود.


وی با اظهار این مطلب که برخی از مسئولان سازمان تامین اجتماعی با حضور در مجلس چنین نامه‌ای را جمع آوری کرده‌اند، گفت: رئیس مجلس شوررای اسلامی حتی دستور داده‌اند با مسئولان سازمان تامین اجتماعی که برای جمع آوری امضا از نمایندگان در راستای حمایت ازسازمان خود در مجلس حضور یافته‌اند نیز برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز