خبرگزاری کار ایران

در راستای پاسخگویی به سوالات نمایندگان سمنان؛

وزیر کشور فردا به صحن علنی مجلس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۸

فردا نمایندگان در صحن علنی عضویت ایران در گروه D۸ را بررسی خواهند کرد/نمایندگان برای رای اعتماد به نامی فردا در خصوص برگزاری صحن علنی در مجلس رای گیری خواهند کرد.

ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان سمنان در صحن علنی حاضر خواهد شد.

شاهین محمد صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با دستور صحن علنی فردا مجلس شورای اسلامی گفت: فردا وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان سمنان در صحن علنی حاضر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فردا نمایندگان در صحن علنی عضویت ایران در گروه D۸ را بررسی خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: فردا در صحن علنی گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در راستای حمایت از خانواده مطرح می‌شود.

نماینده کازرون در مجلس بیان داشت: همچنین نمایندگان در صحن علنی گزارش کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی درخصوص اصلاح ماده ۱۰۹ آیین نامه داخلی مجلس را بررسی می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون صنایع و معادن گزارش خود در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازی را در صحن علنی مطرح می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین مرکز پژوهش‌ها طرح دوفوریتی مبنی بر تشکیل سازمانی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه کرده است که قرار است تجدید نظر روی ان شود و ما منتظر هستیم تا این طرح به هیات رئیسه ارجاع شود.

محمدصادقی در رابطه با رای اعتماد نامی بیان کرد: قاعدتا بعد از ۱۰ روز فردی که از سوی رئیس جمهور برای پذیرفتن تصدی وزارت وزراتخانه‌ای معرفی می‌شود باید در مجلس حضور یابد و از برنامه‌های خود در صحن علنی به نمایندگان گزارشی را ارائه کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه هنوز در مجلس رای گیری در خصوص برگزاری صحن علنی در هفته آینده انجام نشده است، زمان حضور نامی در مجلس معلوم نیست، اما اگر نماینده‌ها فردا به برگزاری صحن علنی در هفته آینده رای دهند نامی باید در روز چهارشنبه در صحن حضور یابد، ولی اگر رای نمایندگان مخالف برگزاری صحن باشد فرد معرفی شده از سوی رئیس جمهور در روز یکشنبه برای دریافت رای اعتماد در صحن حضور خواهد یافت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز