خبرگزاری کار ایران

کوچک‌زاده خطاب به نمایندگان مجلس:

بحران ارز به دلیل دعوای شما و مشایی به وجود آمد

asdasd

من یکی از آن ۶۴ نماینده امضا کننده بیانیه بودم و به این افتخار می‌کنم که بیانیه را امضا کردم/ بحران ارز به خاطر این است که شما دوست دارید با رحیمی و مشایی دعوا کنید.

نماینده تهران، در خصوص امضای ۱۶۴ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از قاضی مرتضوی گفت: با افتخار این نامه را امضا کردیم اما اگر کسی تا این لحظه اعلام برائت کرده و یا از امضای خود پشیمان شده است دلیلی ندارد که باقی نمایندگان امضایشان مورد تائید قرار نگیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کوچک زاده در اعتراض به آنچه وی هتک حرمت نمایندگان مجلس به سعید مرتضوی عنوان کرد گفت: چرا فضا انقدر علیه "قاضی مرتضوی" است؟ هتک حرمت به کسی که تاکنون اتهام او به اثبات نرسیده و حتی حکم برائتش صادر شده شایسته نیست.
نماینده تهران ضمن اشاره به حکم برائت مرتضوی و دادخواست تجدید نظر روح الامینی در دادگاه همچنین افزود: آقایی که فرزندش در جریان انتخابات ۸۸ فوت کرده درخواست تجدید نظر به دادگاه ارائه کرده است. ممکن است دوباره حکم برائت مرتضوی صادر شود. قاضی‌ای که رسانه‌های دوم خردادی را (که می‌خواستند تیشه به ریشه این کشور بزنند) محاکمه کرده چرا باید اینچنین مورد بی‌حرمتی قرار بگیرد؟
کوچک زده در پایان با اشاره به نوسانات بازار ارز افزود: اصلا می‌دانید چرا بحران ارز پدید آمده؟ چون شما دوست دارید با مشایی و مرتضوی دعوا کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز