خبرگزاری کار ایران

حسینی صدر در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

نمایندگان شأن مجلس را زیر سوال نبرند

asdasd

جعل امضا از نمایندگان خلاف اخلاق است/ نمایندگان باید در مدت نمایندگی خود اعتنایی به برخی از نامه‌ها نکنند/ دولت در روزهای پایانی در راستای ایجاد آرامش در کشور قدم بردارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شان نمایندگان نیست که بخواهند در رابطه با ابقا برخی افراد تقدیر و تشکر کنند.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که من از نمایندگانی نبوده‌ام که نامه حمایت از مرتضوی را بخواهم امضا کنم گفت: در شان نمایندگان نیست که بخواهند در رابطه با ابقا برخی افراد تقدیر و تشکر کنند.

وی در ادامه افزود: درست نیست نمایندگان از مسئولینی که وظیفه‌ خود را خوب انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کنند زیرا اگراین گونه باشد نمایندگان باید برای هر یک از مردم آنهم بصورت جداگانه نامه تقدیر و تشکر بنویسند و به آنان ارسال کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من نامه‌ای ندیده‌ام که بخواهند از نمایندگان در ابقا مرتضوی از امضا جمع آوری کنند تصریح کرد: جعل امضا از نمایندگان خلاف اخلاق است و نمایندگان باید در مدت نمایندگی خود اعتنایی به این گونه نامه‌ها نکنند.

نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بیکار نیستند که بخواهند در رابطه با مدیری که هر روز سر آن جر و بحث است بخواهند از وی تقدیر و تشکر کنند.
 
وی افزود: در رابطه با تغییر در اساسنامه سازمان تامین اجتماعی گفت: در این رابطه موضوعی مطرح بود که اگر این اتفاق می‌افتاد به نفع افرادی است که از این سازمان حقوق می‌گیرند.


حسینی صدر در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه پرونده قضایی مرتضوی با تاکید موکد سخنگوی قوه قضاییه همچنان مفتوح می‌باشد رئیس جمهور نباید فضای ایران را با ابقا‌های این چنینی متشنج کند و لازم است در روزهای پایانی عمر دولت در راستای ایجاد آرامش در کشور قدم‌هایی بردارد و با ملت در این زمینه لجبازی نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز