خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

نبایدبا آبروی افراد در نظام بازی شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۲۲

بهتر بود در جلسه ۸ ساعته روز گذشته مجلس مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بررسی می‌شد/ مسوولان نظام اختلافات خود را کنار بگذارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برنامه روز گذشته مجلس در خور شان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده است.

محمد حسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی مجلس در صحن علنی گفت:  بهتر بود در جلسه ۸ ساعته روز گذشته مجلس مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بررسی می‌شد و حتی اگر به نتیجه‌ای نمی‌رسید خیلی بهتر از این بود که خوراک رادیو و رسانه‌های بیگانه در کشور مهیا شود.

نماینده مردم اراک در خانه ملت تصریح کرد: در شرایط موجود کشور  نیاز داریم که مسوولان نظام اختلافات خود را کنار بگذارند و به وحدت دست یابند ولی موضوعاتی که در جلسه روز گذشته صحن علنی مجلس مطرح شد موجب نارضایتی میان مردم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: مسولان نبایستی در کشور مسائلی را باب و مطرح کنند که بیگانگان از این مسائل سوء استفاده کنند.

آصفری در ادامه با بیان این مطلب که آبروی افراد همچون خون افراد است و باید همگان در حفظ آن بکوشند، اظهار داشت: مسولان مملکتی نباید اجازه دهند که با آبروی افراد در نظام بازی شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارگری در مجلس تصریح کرد: اگر هریک از مسولان در نظام اسلامی خطایی از مسوول دیگر مشاهده کرد می‌بایست خطای وی را در دستگاه قضایی مطرح کند تا مشکلات از راه قانون حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز