خبرگزاری کار ایران

‌پور مختار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بسته‌های حمایتی اقشار آسیب پذیر از صندوق توسعه ملی تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۰۴

پرونده تخلفات صادركنندگان و وارد کنندگان را پیگیری می‌كنیم/هنوز رقم صحیح حمایت از اقشار آسیب پذیر مشخص نشده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت:در خصوص اینکه هزینه‌های مالی پرداخت کمک نقدی به افراد از کجا می‌خواهد تامین شود هنوز نمایندگان و کار‌شناسان دولت در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند اما قطعا این هزینه‌ها از صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.

محمد علی‌پور مختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نشست مشترک مجلس و دولت گفت: این نشست‌ها در سطح کار‌شناسی صورت می‌گیرد و بیشتر در زمینه بررسی نحوه وزمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

وی در ادامه افزود: در نشست‌های اخیر دولت و مجلس نمایندگان و کار‌شناسان به دنبال این هستند تا بتوانند در آستانه عید نوروز کمکی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: دولت و مجلس در نظر دارند کمک‌های خود را در قالب سبد کالایی و یا نقدی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز کنند.

نماینده کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی درباره میزان کمک دولت و مجلس به اقشار کم درآمد گفت: هنوز رقم صحیح حمایت از اقشار آسیب پذیر مشخص نشده و قطعا در نشست بعدی این امر مشخص خواهد شد و این به این دلیل است که قیمت‌های مطرح شده دولت و مجلس با یکدیگر تفاوت دارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس درخصوص پرونده‌های در دست بررسی این كمیسیون تصریح کرد: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در حال حاضر پرونده مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص سند چشم انداز ۱۴۰۴به دستگاه‌ها را که تا کنون اجرایی نشده در دست بررسی دارند.

وی پیگیری پرونده تخلفات صادركنندگان و وارد کنندگان را از مهم‌ترین پرونده‌های این کمیسیون برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز