خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در انتقاد از جلسات شبانه؛

نمایندگان مخالف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۰

قاضی‌پور:اجازه نخواهیم داد بنزین یک شبه به دو هزار یا دو هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت‌ یابد/ابوترابی‌فرد:حمایت از اقشار ضعیف و کنترل قیمت‌ها در دستور کار مجلس است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: اگر شما در جلسات مشترک قول می‌دهید ما نمایندگان اعلام می‌کنیم همچنان مخالف اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها هستیم چرا که نمی‌خواهیم بنزین یک شبه به دو یا دو هزار و ۵۰۰ تومان تغییر قیمت دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در شصت و دومین جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: در زمان اجرای فاز اول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با پافشاری مجلس قرار شد اجرای این قانون پلکانی باشد. اما یک شبه انجام شد.

نادر قاضی‌پور گفت: در فاز اول هدفمندسازی یارانه‌ها با پافشاری بزرگان مجلس قرار شد این مرحله پلکانی اجرا شود ولی دیدیم که یکباره اجرا شد.

وی تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها نیز مخالفت سرسختانه‌ای داریم. اگر شما در جلسات مشترک قولی می‌دهید، ما اعلام می‌کنیم همچنان مخالفیم و اجازه نخواهیم داد بنزین یک شبه به دو هزار یا دو هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت یابد.

قاضی‌پور تاکید کرد: اجرای تدریجی، کار‌شناسی و مرحله به مرحله اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را مورد تاکید داریم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور، سخنان وی را منطقی و قابل قبول دانست و افزود: قطعا باید در این چارچوب عمل شود. نظر دوستان در کمیسیون‌های تخصصی باید اجرا شود.

ابوترابی فرد تاکید کرد: ‌ملاک ما در تصمیم‌گیری‌های مشترک دولت و مجلس، تصویب در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس است.

وی با بیان اینکه نظر مجلس در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها کاملا روشن و شفاف است، گفت: ‌ حمایت از اقشار ضعیف و کنترل قیمت‌ها در دستور کار مجلس است و دوستان در گفت‌وگو‌های مشترک بر این موضوع تاکید دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز