خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا به ایلنا خبر داد:

بررسی رسیدگی به پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی با حضور رئیس قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۰

در نظر داریم در بودجه ۹۲ کل کشور مشکلات بودجه‌ای دستگاه قضا را حل و فصل کنیم چرا که بودجه کنونی قوه قضاییه پاسخگو دستگاه‌ها و سازمان‌های این قوه نمی‌باشد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در نظر داریم در بودجه ۹۲ کل کشور مشکلات بودجه‌ای دستگاه قضا را حل و فصل کنیم چرا که بودجه کنونی قوه قضاییه پاسخگو دستگاه‌ها و سازمان‌های این قوه نمی‌باشد.


عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در رابطه با دیدار اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با رئیس قوه قضاییه گفت: اعضای کمیسیون از رئیس قوه قضاییه در خصوص عملکرد قوه پیرامون دستگیری زور گیران و اراذل اوباش و همچنینن رسیدگی به پرونده سه هزار میلیاردی تشکر و تقدیر کردند.

نماینده آمل و لاریجان در ادامه افزود: در نشست امروز با رئیس دستگاه قضا نحوه چگونگی رسیدگی به پرونده سه هزار میلیاردی بحث و بررسی شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در نظر داریم در بودجه ۹۲ کل کشور مشکلات بودجه‌ای دستگاه قضا را حل و فصل کنیم چرا که بودجه کنونی قوه قضاییه پاسخگو دستگاه‌ها و سازمان‌های این قوه نمی‌باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: حجت الاسلام لاریجانی در این نشست خواستار توجه ویژه نمایندگان عضو برنامه بودجه و تلفیق به بودجه قوه قضاییه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز