خبرگزاری کار ایران

حسن کامران با اشاره به دارایی‌های مقامات:‌

قوت و غذای مسئولین چاق است

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۰

هر کسی ریگی به کفشش نیست باید ثروتش را به مردم ارائه دهد/مجلس نمی تواند به مساله ثروت مسئولین ورود کند/مجلس به ثروت آنهایی که وظیفه قانونی اش بوده رسیدگی نکرده است.

نماینده اصفهان در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر ثروت های مسئولین اظهار داشت:‌ اینقدر این روزها دارایی ها بی‌حساب و کتاب شده است که بنده، متقاضی "قانون از کجا آورده‌اید" از مسئولین، هستم.

حسن کامران با اشاره به این مطلب به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت:‌ به اعتقاد من هر کسی ریگی به کفشش نیست باید ثروتش را به مردم ارائه دهد چرا که به نظر من اگر کسی ارث پدرش دو ریال بوده و الان این ثروت یک ریال هم افزایش پیدا کرده است، آدم خوبی نیست. مگر اینکه بگوید چه طور، چگونه و از چه راهی بدست آورده است.

کامران با تاکید بر اینکه مجلس نمی‌تواند به مساله ثروت مسئولین ورود کند، خاطرنشان کرد: اینکه می‌گوییم باید به مساله ثروت مسئولین رسیدگی شود یعنی باید به دارایی‌های مجلسی‌ها هم رسیدگی شود و هیچ کس از دیگری متمایز نیست.

وی ادامه داد:‌‌ متاسفانه مجلس به ثروت آنهایی که وظیفه قانونی‌اش بوده است که رسیدگی کند، عمل نکرده است و توجیه می‌کند که در قانون اساسی، اسامی بعضی مقامات نیست.

نماینده اصفهان تاکید کرد:‌ همه مسئولین در هر سطحی باید اعتماد مردم را بالا ببرند در این راستا هم یکی از کارها این است که مثلا بگویند از کجا آورده اند؟

کامران در پاسخ به این سوال که آیا مسئولین این دولت نسبت به دولت‌های قبلی ثروت بیشتری دارند یا نه؟ گفت: فعلا که قوت و غذای همه مسئولین چاق است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان تصریح کرد:‌ همه باید در هر سطحی به ثروت‌هایشان رسیدگی شود. در قوا هم هیچ تمایزی نیست بنابراین کسی خود را استثنا نمی‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز