خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی در جمع خبرنگاران:

حضور سمبلیک و بدون اختیار بشار اسد منطقی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۴۳

همچنین اینکه گفته می‌شود آقای اسد نباید در انتخابات ۲۰۱۴ حضور پیدا کند نیز برخلاف دموکراسی است/مکان مذاکره ایران و کشورهای غربی مشخص نشده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست گفت: مکان مذاکره ایران و کشورهای غربی مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علاء‌الدین بروجردی در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران با ۱+۵ تاکید کرد: ۱+۵ بایستی از تجربه‌های گذشته استفاده کرده و بر اساس آن عمل کند چرا که اگر آن‌ها عملگرایانه رفتار نکنند نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

وی ضرورت‌ مذاکره ایران با ۱+۵ را رفع تحریم‌ها دانست و گفت: اگر چنین رویکردی مبنا باشد آنگاه می‌توان به تفاهم نزدیک شد.

بروجردی با اشاره به احتمال انتخاب جان کری به عنوان وزیر اوباما گفت: امیدواریم وی واقع‌گرایی را مبنای نگاه به جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

بروجردی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح جدید روسیه و آمریکا برای سوریه نیز گفت: هنوز هیچ سند رسمی ارائه نشده و مطالب مطرح شده در این باره گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی است.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود آقای اسد باید یک حضور سمبلیک و بدون اختیارات را داشته باشد منطقی نیست؛ همچنین اینکه گفته می‌شود آقای اسد نباید در انتخابات ۲۰۱۴ حضور پیدا کند نیز برخلاف دموکراسی است.

نماینده بروجرد با اشاره مجدد به مذاکرات ایران با ۱+۵ درباره محل این مذاکرات گفت: توافقی برای محل مذاکرات نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز