خبرگزاری کار ایران

بهرام بیراوند در گفتگو با ایلنا:

ائتلاف 1+2 ابتکار اصحاب رسانه‌ است

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۹۰

در رابطه با انتخابات پیش رو تصمیمی از سوی فراکسیون اصولگرایان اتخاذ نشده است/ کلی گویی دردی از دردهای مردم دوا نخواهد کرد/ راه چاره برای ایجاد اشتغال در کشور توجه به تولید است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان در مجلس گفت: فراکسیون اصولگرایان در رابطه با واگرایی یا هرگونه ائتلاف هنوز بحثی نداشته و فعلا قصد دارد برای شرکت مردم در انتخابات تلاش کند.

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برنامه های فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:در جلسه شورای مرکزی بحث های بسیار مختصری رد و بدل شده اما در رابطه با انتخابات پیش رو تصمیمی از سوی فراکسیون اصولگرایان اتخاذ نشده است.

بیرانوند در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد اشتغال در کشور یادآور شد:راه چاره برای ایجاد اشتغال در کشور توجه به تولید است چرا که ایران موقعیت خوبی برای صادرات در جهان اسلام دارد و کاندیداها باید بگویند گه چگونه می خواهند اشتغال را در کشور توسعه دهند.

وی افزود:اگر هرکسی بخواهد در فضای اقتصادی وزنش را با دسته چکش محاسبه کند این فضای بسیار ظالمانه ای است که رکود را در جامعه ما بیشتر خواهد کرد.


بیرانوند در ادامه در رابطه با ائتلاف 1+2 حداد عادل،قالیباف و ولایتی نیز گفت: این ابتکار اصحاب رسانه است که توانسته اند بر مجموع این افراد اسم بگذارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که طیف اصلاحات در انتخابات پیش رو نقشی نخواهند داشت،خاطرنشان کرد: اصولگرایان با دو دیدگاه در عرصه انتخابات ورود پیدا خواهند کرد یکی اینکه به دنبال این هستند که با استفاده از نسخه آماده شده قبلی اداره کشور را دنبال کنند و دیگر این که معتقدند نسخه کشور را در هنگام اجرا باید تولید کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در مجلس یادآورشد:فراکسیون اصولگرایان در رابطه با واگرایی و هرگونه ائتلافی هنوز ورود پیدا نکرده وتنها بنا داریم در یک سیر کلی مردم را در ورود به انتخابات دعوت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز