خبرگزاری کار ایران

برای پاسخ به نمایندگان مجلس؛

وزرای کشور، خارجه، نیرو، اقتصاد و بهداشت به مجلس می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۰۷

وزیر کشور، برای پاسخگویی به سوال علی مطهری نماینده تهران و تعداد دیگری از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

محمد نجار، وزیر کشور، برای پاسخگویی به سوال علی مطهری نماینده تهران و تعداد دیگری از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا همچنین علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان، نیز در کمیسیون مذکور برای پاسخ به سوال جواد کریمی قدوسی، عوض حیدرپور نماینده شهرضا و سید حسین دهدشتی نماینده ورامین حضور خواهد یافت.

نامجو، وزیر نیرو، نیز برای پاسخ به سوال یونس اسدی نماینده مشکین شهر، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار، محمدرضا رضایی نماینده جهرم، عبدالکریم رجبی نماینده می‌نوشهر و عبدالکریم هاشمی نماینده میناب به کمیسیون انرژی خواهد آمد.

حسینی، وزیر اقتصاد، ‌ هم به سوالات جهانگیرزاده نماینده ارومیه و حیدرپور نماینده شهرضا نیز در کمیسیون برنامه و بوجه پاسخ خواهد داد.

اما مرضیه دستجردی، وزیر بهداشت و درمان کشورمان نیز این هفته به ۱۴ نماینده در کمیسیون بهداشت و درمان پاسخ می‌دهد.

وزیر جهاد و کشاورزی نیز پیرامون طرح‌های توسعه کشاورزی و تجارت بخش کشاورزی در وزارت جهاد و کشاورزی با نمایندگان تشکیل جلسه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز