خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتگو با ایلنا:

بیکاری فارغ‌التحصیلان قابل پذیرش نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۴۴

مدیر ارشد رئیس جمهور در استان مازندران خیلی به دنبال اجرای منویات احمدی‌نژاد نیست گرچه به نوعی اظهار نزدیکی می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درمجلس گفت: آمار اشتغال زایی در استان مازندران بسیار بالا است به گونه‌ای که این آماربه کوه قاف رسیده است اما آنچه که ما امروز می‌بینیم مربوط به تحصیل کردگان بیکار است که واقعا آزار دهنده است.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در رابطه با وعده‌های رئیس دولت در خصوص اشتغال زایی در استان مازندران گفت: وعده‌های رئیس جمهور در راستای اشتغال زایی در استان مازندران عملی نشده است.

وی  افزود: آقای احمدی‌نژاد در برنامه ریزی‌های کلان در استان مازندران ضعیف عمل کرده و این موضوع نیز برمی گردد به مدیر ارشدی که برای اجرای برنامه‌های خود در این استان انتخاب کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیر ارشد رئیس جمهور در استان مازندران خیلی به دنبال اجرای منویات احمدی‌نژاد نیست گرچه به نوعی اظهار نزدیکی می‌کند.

نماینده نور در خانه ملت گفت: آمار اشتغال زایی در استان مازندران بسیار بالا است به گونه‌ای که این آماربه کوه قاف رسیده است اما آنچه که ما امروز می‌بینیم مربوط به تحصیل کردگان بیکار است که واقعا آزار دهنده است و قابل پذیرش نیست.

وی افزود: در بخش‌های اشتغال زایی محدود با دادن وام مخصوصا به قشر محروم و تحت پوشش کمیته امداد اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و جای تشکرو قدردانی وجود دارد اما در زمینه عامه جامعه که فارغ التحصیلان بیکار است هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز