خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو با ایلنا تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از «دانشگاه آزاد اسلامی»

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۱۳

۱۷ نفر از نمایندگان پای استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند/هیات رئیسه هنوز حکم افراد انتخاب شده برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را نزده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خانه ملت گفت: هیات رئیسه مجلس هنوز حکم افراد انتخاب شده کمیسیون آموزش و تحقیقات برای آغاز تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را نداده و این تاخیر اصلا جایز نیست.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: در کمیسیون این موضوع رابررسی کردیم و افرادی را برای تحقیق و تفحص انتخاب کرده‌ایم و این افراد باید از هیات رئیسه حکم بگیرند و بعد از گرفتن حکم دوباره انتخابات برگزار خواهیم کرد و از این افراد یکی رئیس و یکی نایب رئیس انتخاب می‌شوند و گروه تحقیق و تفحص کار خود را با این ترتیب شروع می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هیات رئیسه هنوز حکم افراد انتخاب شده برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را نزده است و این تاخیر اصلا جایز نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر از نمایندگان پای استیضاح وزیر را امضا کرده‌اند ولی مانده تا هفته آینده ببنیم که آیا از سوی نمایندگان و طراحان پیگیری می‌شود یا خیر.

نماینده نور در خانه ملت گفت: یکی از طراحان که به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است با لاریجانی صحبت کرده‌اند و ایشان در رابطه با استیضاح وزیران به نماینده گفته است که مقام معظم رهبری در رابطه با استیضاح وزیران نظری را اعلام نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز