خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به ایلنا خبرداد:

طرح مدیریت خدمات كشوری تا پایان سال به تصویب می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۷

این طرح بیش از ۱۰۰ ماده دارد اما اکثر مواد اولیه این طرح مربوط به تعاریفی از جمله تعاریف شغلی و بحث‌های مربوط به موضوعات حاکمیتی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح مدیریت خدمات کشوری پیش از پایان سال جاری در صحن کمیسیون به تصویب می‌رسد و برای تصویب نهایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نشست امروز صبح کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کارگروه اداری استخدامی طرح مدیریت خدمات کشوری را بررسی کردند و توانستند تا ماده ۸ این طرح را بررسی و به تصویب برسانند.

نماینده تبریز آذر شهر و اسکو در خانه ملت تصریح کرد: در بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری نظرات مختلف نمایندگان و مرکز پژوهش‌های مجلس و دستگاههای مربوطه گرفته شد. این طرح بیش از ۱۰۰ ماده دارد اما اکثر مواد اولیه این طرح مربوط به تعاریفی از جمله تعاریف شغلی و بحث‌های مربوط به موضوعات حاکمیتی است.

عضو کارگروه اداری استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اعضای کار گروه اداری و استخدامی در نظر دارند تا این طرح را هرچه سریع‌تر در کار گروه به تصویب برسانند و به صحن کمیسیون ارجاع دهند.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: طرح مدیریت خدمات کشوری تا قبل از پایان سال جاری در صحن کمیسیون به تصویب خواهد رسید و برای تصویب نهایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز