خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو به ایلنا خبر داد:

بررسی طرح "تحقیق و تفحص از بانک مرکزی" در کمیسیون اقتصادی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۹

وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت معدن وتجارت کشور در راستای پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون اقتصادی حضور می‌یابند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا ۱۰ روز دیگر کار‌شناسان گزارش خود را درباره تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در کمیسیون مطرح و مسئولان بانک مرکزی هم برای پاسخگویی و استماع گزارش کار‌شناسان در کمیسیون حضور خواهند یافت و اگر نمایندگان از پاسخ‌های مسولان بانک مرکزی قانع نشدند طرح در صحن علنی مطرح خواهد شد.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در رابطه با بررسی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور گفت: تاکنون نصف بیشتر مواد لایحه قانون نظام صنفی در کشور بررسی و اصلاح شده است.

وی در ادامه افزود: رسیدگی به این لایحه وقت بسیاری از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گرفته است و این به دلیل این است که نمایندگان در راستای رسیدگی به این لایحه مباحث دیگری را نیز مطرح و رسیدگی می‌کنند.

نماینده رباط کریم در خانه ملت گفت: وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت معدن وتجارت کشور در راستای پاسخگویی به سوال عوض حیدر‌پور، ایرج ندیمی، یونس اسدی، سبید ناصر موسوی لارگانی، علی ایرانپور، سید حسن هدشتی، مجتبی رحمان دوست، احمد امیر آبادی فراهانی، بهروز نعمتی و نادر قاضی‌پور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

وی در رابطه با سوال نمایندگان از وزرا در کمیسیونهای مربوطه گفت: اکثر نمایندگان که از وزرا سوالاتی دارند با حضور وزیر در کمیسیون‌ها مشکلات و ابهامات میان نمایندگان و وزرا حل می‌شود.

نماینده رباط کریم در خانه ملت در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: این طرح هفته گذشته در کمیسیون مطرح شد و اکنون برای بررسی بیشتر و دقیق به کار‌شناسان این امر واگذار شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا ۱۰ روز دیگر کار‌شناسان گزارش خود را در کمیسیون مطرح و مسئولان بانک مرکزی هم برای پاسخگویی و استماع گزارش کار‌شناسان در کمیسیون حضور خواهند یافت و اگر نمایندگان از پاسخ‌های مسولان بانک مرکزی قانع نشدند طرح در صحن علنی مطرح خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایندگان کمیسیون اقتصاد از منطقه آزاد چابهار روز پنجشنبه بازدید خواهند کرد واز نزدیک مشکلات و مسائل منطقه را بررسی می‌کنند.

همچنین نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس در کارگروه‌های تخصصی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور را رسیدگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز