خبرگزاری کار ایران

ایرانپور به ایلنا خبر داد؛

۴۲ نفر از نمایندگان پای طرح استیضاح خلیلیان را امضا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳

برخی از مسئولان وزارت کشاورزی در تلاشند تا تعداد امضا‌ها را کاهش دهند/اعضا کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی چهارشنبه به استان مازندران سفر خواهند کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: تاکنون ۴۲ امضا در راستای استیضاح وزیر کشاورزی جمع آوری شده است.

علی ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبر نگار ایلنا در رابطه با تعداد امضاهای جمع آوری شده گفت: تاکنون ۴۲ امضا در راستای استیضاح وزیر کشاورزی جمع آوری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: برخی از نمایندگان و مسئولان وزرات جهاد کشاورزی در تلاشند تا تعداد امضا‌ها را کاهش دهند ولی تا این لحظه هیچ یک از امضا کنندگان امضایی که پای استیضاح وزیر کشاورزی گذاشته‌اند را پس نگرفته‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در ادامه بیان کرد: نمایندگان پیشنهاد طرحی را داده‌اند تا با تغییر آیین نامه داخلی در زمانی که موافق و مخالف در رابطه با استیضاح مطالبی را مطرح می‌کنند اجازه نداشته باشند که امضا خود را پس بگیرند و شان مجلس را با این روش‌ها زیر سوال ببرند.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: سه نفر از نمایندگان مجلس از روز گذشته به استان گلستان آمده‌اند تا از نزدیک خسارات وارده به این استان که در زمینه سیل و دیگر بلاهای طبیعی وارد شده را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی گفت: نمایندگان مجلس که به استان گلستان سفر کرده‌اند نشستی را نیز با مسئولان کشاورزی و استانداری و مسولان مربوطه برگزار خواهند کرد و در این نشست راهکارهایی را نیز پیشنهاد خواهند داد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در مجلس خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به استان گلستان ۱۱ مورد خسارت وارد شده که سه مورد از این خسارت‌ها فراگیر بوده و در دیگر استان‌ها نیز شاهد این گونه خسارت‌ها بوده‌ایم.

نماینده اصفهان در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۱۵ میلیارد تومان خسارت به واحدهای کشاورزی استان گلستان وارد شده که ۹۵ میلیارد دلار از این خسارات مربوط به سیل اخیر این استان است.

ایرانپور در پایان گفت: نمایندگان کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در نظر دارند در راستای بازدید از خسارت‌های وارده به استان ماندران که در روند بارش‌های اخیر ایجاد شده بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز