خبرگزاری کار ایران

مجازات تاخیر دستگاه‌های کاشف قاچاق کالا در پاسخگویی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۷۳

نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با 128 رای موافق، 6 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر مجازات تاخیر مسئولان مستقیم دستگاه‌های کاشف قاچاق کالا در پاسخگویی مستند را مشخص کردند.

نمایندگان مجازات تاخیر مسئولان مستقیم دستگاه‌های کاشف قاچاق کالا در پاسخگویی مستند را مشخص کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان با 128 رای موافق، 6 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر مجازات تاخیر مسئولان مستقیم دستگاه‌های کاشف قاچاق کالا در پاسخگویی مستند را مشخص کردند.

براساس ماده 71 این لایحه مسئولان مستقیم دستگاههای کاشف و مأمور وصول درآمدهای دولت و سایر مراجعی که برای رسیدگی به پرونده‏های قاچاق موضوع این قانون مورد خطاب کتبی مرجع رسیدگی‌کننده و یا دستگاه مأمور وصول درآمدهای دولت قرار می‌گیرند، چنانچه ظرف بیست روز از تاریخ وصول استعلام نسبت به پاسخگویی مستند اقدام ننمایند، به مجازات منع اشتغال در شغل خود در نوبت اول و انفصال موقت تا شش ماه از خدمات دولتی در نوبتهای بعدی محکوم می‏گردند، مگر اینکه اثبات نمایند عدم ارسال پاسخ، مستند به عذر موجه قانونی بوده است. رسیدگی به این امر در صلاحیت محاکم کیفری دادگستری مراکز استانها می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز