خبرگزاری کار ایران

عباسعلی کدخدایی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

نامزدها باید تا قبل از اعلام نتایج آرا ازسوی وزارت کشور صبر کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۳

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: که نامزدها باید تا قبل از اعلام آرا از سوی وزارت کشور صبر کنند و رسانه ها و خود نامزدها نیز نباید به مساله پیروز شدن یکی از نامزدها در انتخابات اشاره کنند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان لحظاتی پیش در محل این شورا حاضر شد و از نزدیک درجریان روند نحوه نظارت در انتخابات قرار گرفت.

وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه انتخابات امسال بسیار پرشور بوده است گفت: حضور مردم در انتخابات پرشور و گسترده است و میزان استقبال بسیار خوب بوده و باتوجه به بررسی‌هایی که ما انجام دادیم؛ جای قدردانی دارد.

وی درباره وضعیت برگزاری انتخابات تا به این لحظه گفت: گزارش خاصی درباره تخلف به ما نرسیده است و فقط موارد جزئی بوده که تذکراتی داده شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و امیدوارم این روند تا پایان ساعات رای گیری نیز ادامه داشته باشد و شاهد تخلفات نباشیم.

وی با اشاره به بازدید نمایندگان نامزدها از این شورا گفت: امروز نمایندگان نامزدهای مختلف از بخش‌های نظارتی بازدید داشتند و ما تعامل خوبی با آنها داریم.

کدخدایی ادامه داد: هرکسی که مردم انتخاب کنند همان از صندوق آرا بیرون می‌آید اما همان گونه که پیش از این گفتم تا پیش از اعلام نتایج اولیه آرا از سوی وزارت کشور رسانه‌ها و نامزدها به بحث برنده بودن یک کاندیدا نپردازند.

کدخدایی افزود: آنچه مهم است این است که نتیجه آرا را وزارت کشور اعلام می‌کند و اگر شکایتی وجود داشته باشد شورای نگهبان آن را بررسی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز