خبرگزاری کار ایران

واعظ زاده: به دولت مقتدر معتقدم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۳

روانسازی سیستم اداری، استفاده از متخصصان در سیاست خارجی، حل مشکلات اشتغال، باز کردن فضای دانشگاه، تامین هزینه های آموزش و سلامت و حل مشکل جوانان و دانشجویان از جمله برنامه های من برای برون رفت از شرایط موجود هستند.

صادق واعظ زاده با شعار "پیشرفت و عدالت برای هر ایرانی" به شكل رسمی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام كاندیداتوری كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در "همایش دعوت از دکتر صادق واعظ زاده" كه در سالن سیدالشهدا برگزار شد، گفت: با اینکه نامزدهای متعددی وارد عرصه انتخابات شده ‌اند، من فکر می‌ کنم تفاوت بین این نامزدها به اندازه کافی شكل نگرفته است و نسل جوان ما به تفاوتی بیش از اینها نیازمند هستند.

واعظ زاده با بیان اینكه "به دولت مقتدر معتقدم"، گفت: دولت مقتدر دولتی است که در جای خود قرار دارد و با گرفتن مالیات هزینه های خود را تامین می کند.

واعظ زاده در خصوص رئوس برنامه دولت احتمالی گفت: روانسازی سیستم اداری، استفاده از متخصصان در سیاست خارجی، حل مشکلات اشتغال، باز کردن فضای دانشگاه، تامین هزینه های آموزش و سلامت و حل مشکل جوانان و دانشجویان از جمله برنامه های من برای برون رفت از شرایط موجود هستند.

رییس شورای عالی الگوی ایرانی – اسلامی پیشرفت با اشاره به اینکه "باید در کشور در چارچوب اصول انقلاب و منافع ملی، وحدت مردم را تحکیم ببخشیم"، خاطر نشان كرد: کشور را باید از مناقشات بی حاصل میان مسئولان نظام نجات داد و مسیر پیشرفت را برای هر ایرانی تحقق بخشید. پیشرفت در یک جامعه از حل مشکلات پیش پا افتاده شروع می شود لذا باید با روش های علمی و بدون هرگونه شعار با تبعیض، گرانی و تورم، بیکاری و فساد مبارزه کرد.

این كاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "باید عرصه خلق ثروت و عرصه تصمیم گیری عمومی جدا شوند"، ابراز داشت: قبل از داشتن برنامه برای حل مشکلات کشور، باید برای مسیری که می‌خواهیم برویم یک دیدگاه و برنامه ای روشن داشته باشیم.

رییس مرکز الگوی ایرانی –اسلامی پیشرفت با اشاره به عدالت اقتصادی به عنوان اولین قدم در راه تامین عدالت است، اظهار کرد: باید مشکلات اقتصادی کشور به وسیله علم و فناوری حل شود و اکنون زمانی است که نخبگان باید به فکر جامعه باشند. ما برای پیشرفت سریع همه چیز را داریم اما باید عقل و تدبیر همه چیز را در جای خود قرار دهیم.

وی در ادامه با انتقاد از نحوه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گفت: باید اقشار متوسط و زیر متوسط یارانه بیشتری تعلق می گرفت. ما در زمینه هدفمندی یارانه ها خطاهای بسیاری داشته ایم كه این مطلوب نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید سیاست ها را تعیین و از عدالت پاسداری کنند و در این سرمایه گذاری‌ ها هیچ گونه چشمداشتی نیز نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز