خبرگزاری کار ایران

احضار فاطمه هاشمی به دادگاه انقلاب؛

هاشمی: شاکی خصوصی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۹

نتیجه بازپرسی و تفهیم اتهام این بود که من مصاحبه‌هایی خلاف واقع درمورد رئیس قوه مقننه و قضاییه داشته‌ام.

ایلنا: فاطمه هاشمی پس از دادگاه در جمع خبرنگاران؛ اتهام خود را صحبت‌های خلاف واقع در مورد روسای قوای مقننه و قضاییه خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشمی پس از چندین ساعت حضور در دادگاه عمومی انقلاب شعبه 12 بیان کرد: نتیجه بازپرسی و تفهیم اتهام این بود که من مصاحبه‌هایی خلاف واقع درمورد رئیس قوه مقننه و قضاییه داشته‌ام.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آقای لاریجانی شخصا از شما شکایتی کرده‌اند، گفت: نامه‌ای که در دادگاه برای من خوانده شد از طرف دادستان تهران بود و شاکی خصوصی نداشتم.

در ادامه فاطمه هاشمی علت طولانی شدن زمان دادگاه را صحبت‌های خود راجع به مشکلات مردم در دادگاه گفت و ادامه داد: مراجعین زنان زیادی داریم که در مورد دادگاه خانواده شکایت دارند.

فاطمه هاشمی از مشخص نبودن جلسه بعدی دادگاه گفت: روند دادگاه ادامه خواهد داشت اما من اتهام‌های وارده را قبول نداشتم.

هاشمی با 3 نفر از وکلای خود و برادرش مهدی هاشمی در دادگاه حضور پیدا کرده بود.

در پایان وکلای وی از طی شدن روند قانونی در دادگاه خبردادند و گفتند که ممانعت از حضور همه وکلا در جلسه دادگاه خلاف قانون نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز