خبرگزاری کار ایران

آمادگی انتقال باشگاه را داریم؛

افشارزاده: پاکت‌ها مورد تایید نبوده که مزایده لغو شد / تکلیف ۲ باشگاه باید زودتر مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۱۳

به نظر می‌رسید این کار بزرگ امروز(دوشنبه) انجام شود اما با توجه به بزرگی کار حتما سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد ترجیح دادند در یک موقعیت مناسب‌تری این کار انجام شود.

مدیرعامل استقلال اعتقاد دارم به طور حتم سازمان خصوصی‌سازی و وزارت‌اقتصاد با توجه به بزرگی کار خصوصی‌شدن سرخابی‌ها ترجیح داده‌اند تا در زمانی مناسب‌تر این کار را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده در رابطه با روند خصوصی سازی باشگاه استقلال و عدم تشکیل جلسه مزایده گفت: با توجه به اینکه چندین ماه است مساله خصوصی‌سازی در کشور مطرح است و از طرف رسانه‌های مختلف مرتب اعلام می‌شود و جلسات مختلفی نزد وزرای مربوطه تشکیل شده، به نظر می‌رسید این کار بزرگ امروز(دوشنبه) انجام شود اما با توجه به بزرگی کار حتما سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد ترجیح دادند در یک موقعیت مناسب‌تری این کار انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم تشکیل این جلسه اضافه کرد: حتما افرادی که حضور پیدا کردند و پاکت‌های آنها مورد تایید سازمان نبوده یا اینکه خصوصی‌سازی می‌خواهد یک کار ارزشمندی را انجام دهد برای اینکه این دو باشگاه به دست افراد معتبر و صاحب صلاحیت برسد نیاز به یک بررسی داشته که باید زودتر انجام می‌شده است. به نظرم این افرادی که می‌خواستند در مزایده شرکت کنند افرادی نبودند که توانایی لازم را برای اداره این دو تیم داشته باشند.

افشارزاده به سایت رسمی باشگاه گفت: با همه این صحبت‌ها اما باشگاه‌استقلال و من به عنوان مدیرعامل آمادگی حضور در جلسه و خیر مقدم به مالکین باشگاه را داشتیم تا بتوانیم هر چه زودتر این انتقال را انجام دهیم. هر چه زودتر باید تکلیف این دو باشگاه مشخص شود زیرا اداره کردن باشگاه استقلال و پرسپولیس با این وضعیت بسیار سخت و دشوار است.

وی همچنین متذکر شد: ما دیروز به دلیل عدم توانایی اسپانسر برای ادامه همکاری با آنها فسخ قرار داد کردیم و احساس می‌کردیم امروز باشگاه واگذار خواهد شد. امیدواریم پورحسینی اعلام مجدد برای مزایده را انجام دهند و من و مجموعه باشگاه‌استقلال نیز برای تسریع در روند انتقال تیم در خدمت سازمان خصوصی‌سازی هستیم تا از ضربه دیدن استقلال و پرسپولیس جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز